بودجه ای که صرف به کارگیری نویسندگان خوب می شود به اندازه بودجه ای که صرف متخصصین طراحی صفحات وب می شود، اهمیت دارد. امروزه آن اندازه که به طراحی صفحات وب اهمیت می دهند به نگارش متون اهمیت نمی دهند.

بر اساس گفته چارلز دانکمب (کارآفرین) در گزارشی از بی بی سی، املای ضعیف برخی وب سایت‌ها، تا حد زیادی در خسارت‌های مالی کسب و کارهای بزرگ موثر بوده و صنایع انگلیسی را متحمل میلیون‌ها پوند، زیان مالی می‌کند. بنا به گفته او؛ طبق تحقیقات آماری انجام شده بر وب سایت‌ها، یک فقره اشتباه املایی، می‌تواند فروش یک کسب‌وکار را به نصف کاهش دهد. این گزارش اضافه می‌کند؛ کنفدراسیون صنایع انگلستان، نسبت به این موضوع اعلام نگرانی نموده و از صنایع زیردست خواسته تا نسبت به برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان ذی‌ربط، اقدام نمایند.

این هشداری جدی برای طراحان و توسعه دهندگان وب خواهد بود؛ همیشه معضل نوشتار در وب سایت‌ها وجود داشته است. اگرچه لحاظ نمودن این مورد؛ همیشه از ابتدای امر، مهم تلقی می‌شود. اما در عمل بحثی متفاوت در پیش خواهد بود. در پروژه های بزرگ، عمدتاً افراد متخصص مأمور انجام کارهای فنی مهندسی می‌شوند. اما معمولاً کار نوشتن به فردی شایسته این امر، سپرده نمی‌شود. رلی آنت بیکر؛ در صورتی که وب سایت شما، عهده دار حجم وسیعی از فروش باشد، لازم است محتوایی که مردم با آن روبرو می‌شوند، ارزش مطالعه داشته و توسط فردی آشنا به فن نوشتن، ویراسته شده باشد. چرا که در غیر این صورت مانند طبلی توخالی به نظر خواهد رسید. نوشتن وظیفه ای است که در صورت درست انجام شدن، به زمانی بسیار بیشتر از آنچه تخمین زده‌اید، نیاز دارد. ارزش یک نویسنده خوب، مثال زدنی است. کار او بایستی به اندازه دیگر متخصصین ارج نهاده شود.

 اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به   طراحی سایت   ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی  را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت  پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. 

www.ParsCms.com

اعتبار

در صورت عدم توجه به این اخطار، شما وب‌سایتی با ظرفیت ریسک بالا در مقابل این چالش، طراحی کرده‌اید. بر اساس گفته آنت بیکر؛ «اگر شما توان مالی تولید محتوا و به‌روزرسانی آن را ندارید، بهتر است قید وب سایت خود را بزنید. چرا که بیشتر شبیه چاهی است که پول خود را در آن ریخته و بازگشت سرمایه مورد انتظار خود را، از آن دریافت نخواهید نمود». در حالی که یک نویسنده خوب می‌تواند در کوتاه مدت، به داد شما برسد، یک نوشته بد نیز توان تخریب وب سایت شما و درگیر نمودن آن با زیان‌های متعدد در اندک زمان را داراست.

اشتباهات املایی می‌تواند به اعتبار برند شما لطمه زده و خاطره ای ناخوشایند از شما در ذهن کاربر باقی گذارد. ملیسا بِنت معتقد است، شرکت‌هایی که قصد سرمایه گذاری‌های کلان در برندینگ خود دارند، اما نسبت به جلوه و حضور آنلاین خود بی تفاوت هستند، دچار مشکلات عدیده ای خواهند شد. چرا که اغلب تصور می‌کنند، محتوای وب سایت را می‌توان یک شبه در منزل تهیه کرد. در حالی که این موضوع می‌تواند اثرات بسیار مخربی بر احساس دریافتی بازدیدکنندگان گذاشته و بازگشت آنان به وب سایت شما را غیر ممکن کند. وی گفته است؛ اگر روزی به وب سایت شرکتی مراجعه کنم و با ایرادات و اشتباهات نوشتاری مواجه شوم، نسبت به اعتبار محصولات آن شرکت نیز ظنین خواهم شد.

نویسنده وب، جان مک گری با نظر بنت موافق است. او می‌گوید؛ اگر شرکتی نسبت به متون منتشره در وب سایت خود، بی اهمیت باشد، چه تضمینی وجود دارد که سفارش و کالای مورد درخواست مرا به سرعت ارسال کرده و یا حتی در زمان بروز مشکل برای آن، به تماس‌های تلفنی من پاسخ دهد؟ همان طور که می‌دانیم، بسیاری از شرکت‌هایی که به صورت آنلاین اقدام به فروش و داد و ستد می‌کنند، هیچ گاه با مشتری خود ارتباط رو در رو ندارند. بنابراین تجربه ای که مشتری در خرید از وب سایت بدست می‌آورد، تنها راهی است که می‌تواند باعث ایجاد حس رضایت در او شود. «بار زیادی از این احساس توسط متن، منتقل می‌شود، که بایستی به درستی انشاء شده و قابل فهم باشد».

استفانی های (نویسنده وب)؛ اختصار و ایجاز نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. «کاربران آنلاین دامنه تحمل کوتاهی دارند. آنان فقط می‌خواهند از ماهیت یک مطلب مطلع شده و بدانند که چرا آنان بایستی برای آن اهمیت قائل شوند؟ بنابراین کسب و کاری که فقط به توضیح مفصل در مورد محصولات خود بسنده می‌کند، نسبت به برانگیختن مشتری در مورد چرایی اهمیت محصولاتش توفیقی کسب نخواهد نمود». امروزه کسب و کارهای هوشمند، در حال دوری جستن از بازاریابی اغراق آمیز بوده و به سمت گسترش مقبولیت خود از طرق واقعی و قابل باور در حرکت هستند. از مزیت‌های این روش، تبدیل کاربران به مشتریان آماده پرداخت خواهد بود.

 

داشتن ابعاد اجتماعی

در انتها بنت به اهمیت اجتماعی شدن، پرداخته و لزوم ورود شرکت‌ها به شبکه های اجتماعی بزرگ را یادآور شده است. اینکه ارتباطات موفق، رمز پیروزی و کسب اعتبار است. او در ادامه ایرادهای نوشتاری را مخرب دانسته و آنانی که علاقمند به حفظ آبروی برند خود هستند را به استفاده از متخصصین دلسوز امر نوشتن دعوت نموده است.

شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب  طراحی سایت ارزان  و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات  طراحی سایت تهران  را به شما عرضه می کند. همچنین  طراحی اپلیکیشن  موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید. طراحی اپلیکیشن موبایل  را با ما تجربه کنید.


ن : sam
ت : دوشنبه 23 تير 1399
   
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]