متاسفانه، بیشتر تجارت ها (مخصوصا آن هایی که معروف هستند)، فروش را به صورت یک فرآیند "قانع کردن”، "ترغیب کردن” تعریف می کنند که احتمالا به معنای قانع کردن مشتریان و متقاعد کردن آنهاست. مشتریان، از افرادی که به آن ها اعتماد ندارند خرید نمی کنند. تعجبی ندارد که بسیاری از افراد، زمانی که کسی قصد فروش چیزی به آن ها را دارد، مانع می شوند. خوشبختانه، ایجاد اعتماد در روابط تجاری آسان است.

در اینجا به برخی از قوانین به منظور ایجاد اعتماد در روابط تجاری اشاره می کنیم:

1- خودتان باشید.

هر فردی در دنیا از تجارب ناخوشایندی در ارتباط با فروشندگان برخوردار است و بسیاری از افراد زمانی که در یک موقعیت خرید و فروش قرار می گیرند ، به دلیل ترس از فریب خوردن، از این موقعیت فرار می کنند. بنابراین، به جای رفتار کردن و عمل کردن مانند یک فروشنده، سعی کنید مانند زمانی که یکی از همکاران خود را ملاقات می کنید، رفتار کنید.

2- برای روابط خود ارزش قائل شوید.

اگر می خواهید تا افرادی که در اطراف شما هستند برای ارتباطی که با شما دارند ارزش قائل شوند، باید باور داشته باشید که ایجاد روابط از اهمیت بسیاری برخوردار است. همچنین باید بر پایه ی این اعتقاد عمل کنید که شما صادقانه از ویژگی های ارزشمندی برخوردارید که تمایل دارید آن را در اختیار رابطه ی خود قرار دهید.


تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

article_image_one_627.jpg

3- در مورد افراد دیگر کنجکاو باشید.

معمولا افراد به کسانی توجه می کنند، که به آنها علاقه نشان دهند. داشتن حس کنجکاوی نسبت به افراد به عنوان یکی از عوامل حیاتی در ایجاد رابطه محسوب می شود. ایجاد کشش دائمی در دیگران نسبت به خود، فرصت یاد گرفتن چیزهای جدید و ایجاد روابط جدید را در اختیار شما قرار می دهد.

4- ثابت قدم باشید.

توانایی یک مشتری برای اعتماد به شما بستگی به این مسئله دارد که شما بتوانید به مشتری خود نشان دهید که رفتار شما در طول زمان، پایدار و ماندگار باقی می ماند. زمانی که یک مشتری بتواند به پیش بینی رفتار شما بپردازد، احتمال بیشتری دارد که به شما اعتماد کند.

5- در جستجوی حقیقت باشید.

اعتماد زمانی به وجود می آید که شما به روشی فروش خود را انجام دهید که به مشتری کمک کرده باشید. بنابراین درخواست کمک کردن را مطرح کنید تا بتوانید به کشف مواردی بپردازید که می توانید در آن زمینه ها در کنار یکدیگر کار کنید.

6- از ذهنی باز برخوردار باشید.

اگر شما مطلقا مشتری خود را متقاعد کنید که به محصول شما احتیاج دارد، در این صورت او احساس می کند که شما از ذهنی بسته برخوردارید. در عوض، اگر مشتری به این نکته اشاره کرد که در جای دیگر از خدمات بهتری برخوردار می شود، با ذهنی باز با موضوع برخورد کنید. در مقابل، مشتری احساس می کند که شما واقعا، بهترین را برای او می خواهید.

7- یک مکالمه ی واقعی داشته باشید.

هر ملاقاتی باید از گفتگو و مکالمه حقیقی برخوردار باشد، و این مکالمه نباید تنها به چرب زبانی جهت فروش محصولات اختصاص داده شود. حداقل بخشی از ملاقات خود با مشتریان را به گوش دادن به او اختصاص دهید. و مطمئن شوید که به ایجاد یک مکالمه ی مفصل می پردازید و در مورد مسائل کاری و تجاری مهم صحبت می کنید.

8- حرفه ای باشید.

مشتریان تمایل دارند به افرادی اعتماد کنند که در مورد آن چه که انجام می دهند جدی هستند، و تمایل دارند تا زمانی را به منظور دست یافتن به درک عمیق از حرفه ی خود اختصاص دهند. هر روز، زمان بیشتری را به منظور یادگیری بیشتر در مورد مشتریان خود، چالش ها و صنعت مدنظر آنها اختصاص دهید.

9- صداقت و یکپارچگی واقعی خود را نشان دهید.

موضع خود را حفظ کنید، حتی اگر برای مشتری شما یا تجارت شما محبوب نباشد. لازم نیست متخاصمانه رفتار کنید، اما از این توانایی برخوردار باشید تا بر اساس آن چه که می دانید درست است تصمیم بگیرید. و نکته ی مهم دیگر این که: هیچ وقت برای آن چه که نمی توانید انجام دهید، قول ندهید. نیازی به گفتن نیست که جلب اعتماد، تنها بخشی از این معادله است. شما باید محصولی داشته باشید که مشتریان آن را بخواهند و به آن نیاز داشته باشند. شما باید توانایی این را داشته باشید که به مشتریان خود نشان دهید، برای آن ها ارزش قائل هستید و برای رفع مشکلات آن ها تلاش می کنید. در نهایت، اگر موفق به جلب اعتماد مشتری خود نشوید، آن ها از فرد دیگری خرید می کنند که به او اعتماد داشته باشند حتی اگر پیشنهاد ارائه داده شده به آن ها، به اندازه ی کافی خوب نباشد.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مدار بسته   


[ بازدید : 1 ]

ورود

شناسه :
رمز :



ن : sam
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399

زمانی که اینستاگرام آغاز به کار کرد، تنها برای ارسال پست های شخصی کاربرد داشت. کلمه Marketing (بازاریابی) را در اینستاگرام جستجو کنید. از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد. زمانی که می خواهید استراتژی بازاریابی تان را ایجاد کنید، این پلتفرم عالی را فراموش نکنید. ارزش بازاریابی نداشت و برای اهداف بازاریابی استفاده نمی شد. به همین دلیل است که شما باید بدانید که چگونه می توان از اینستاگرام به منظور بازاریابی استفاده کرد.

با این حال، اینستاگرام در سال های اخیر نشان داده که پلتفرم کارآمدی برای بازاریاب هست. شما مخاطبین جدیدی دارید و به شیوه ای که دوست دارند بازاریابی می کنید: بصری (عکس) و پیامی کوتاه امروز استفاده از اینستاگرام توسط شرکت ها افزایش یافته است. اینستاگرام میلیون ها کاربر دارد. این پلتفرم به موقعیتی مناسب برای برندها تبدیل شده است تا پیام های سریع و عکس های شان را به مخاطبین شان بدهند. در این جا پنج روش برای استفاده از اینستاگرام برای دستیابی به اهداف بازاریابی ذکر شده است.

1- از اینستاگرام استفاده کنید تا مخاطبین بیشتری به دست آورید

اینستاگرم هم در سیستم عامل اندروید و هم در iOS موجود است، اما اکنون بازاریاب ها این موقعیت را دارند که در دستگاه های دیگری نیز از اینستاگرام استفاده کنند. کاربران منتظر بودند که اینستاگرام علاوه بر اپلیکیشن به صورت وب سایت نیز ظاهر شود. عکس های اینستاگرام نمایش بهتری از شرکت تان به مخاطب عرضه می کند. از این وسیله استفاده کنید تا از طریق عکس داستان برند شرکت تان را به مخاطبان عرضه کنید. مشاهده شما از این طریق برای همه آسان تر خواهد بود. شما می توانید از این وسیله برای تبلیغ هر آنچه که شرکت تان در حال انجام آن است، استفاده کنید (محصولات/ خدمات، کارمندان، مشتریان، کنفرانس ها). البته باید بین عکس های جالب و عکس های کاری تعادل ایجاد کنید. می توانید از عکس هایی استفاده کنید که مخاطبین را به سابت بکشاند، یا عکس هایی از کارمندان در حال کار و توضیح این که آن ها چه کاری برای شرکت و مشتریان انجام می دهند. باید استراتژی خاصی برای حساب اینستاگرام خود داشته باشید. زمانی که تمام این عکس های در یک صفحه کنار هم قرار داده می شوند، چه جلوه ای خواهد داشت؟طراحی پورتال

article_image_one_440.jpg

2- مسابقات اینستاگرامی ایجاد کنید

اینستاگرام واقعا پلتفرم محبوبی برای راه اندازی مسابقات عکس است. ایجاد چنین مسابقه ای در اینستاگرام کار آسانی ست. شرکت ها می توانند به آسانی از کاربران خود بخواهند که از هشتگ خاصی در زیر عکس های شان استفاده کنند تا در مسابقه شرکت کرده باشند. به آسانی می توانید در میان عکس ها جستجو کنید و از دیگران بخواهید که به عکس های محبوب شان رای دهند. سپس برنده ها را انتخاب کنید. اگر شرکت مسافرتی دارید می توانید مسابقه ای با هشتگ ماجراجویی ایجاد کنید. در این مسابقه از مردم می خواهید که در وهله اول شما را در اینستاگرام فالو کنند و سپس هر عکس را که مرتبط با ماجراجویی است، با این هشتگ ارسال کنند. این عکس می تواند هر ماجراجویی در زندگی و در طول تجربه های مسافرتی آنان باشد. طراحی سایت وردپرس     
می توانید در سه روز به صورت تصادفی یک نفر را برنده اعلام کنید و به او برای مسافرت تخفیفی بدهید. مسابقات اینستاگرام بدین منظور راه اندازی می شوند که به طرفداران تان اعلام کنید که چرا باید شما را دنبال کنند. این کار برای تاثیرگذاری و تعهد مردم عالی است.

3- به دنبال کنندگان تان کدهای جایزه بدهید

شما باید بدانید که مخاطبان تان چه چیزی می خواهند و از چه چیزی استفاده می کنند. این موضوع به شما کمک می کند تا آن ها را حفظ کنید. به این موضوع فکر کنید که شما چه چیزی از مخاطبان تان و اطلاعات مردم شناختی آن ها می دانید. درنظر داشته باشید زمانی که می خواهید برنامه ریزی کنید، تقویمی نیز برای ایجاد محتوای اینستاگرام نیز در نظر داشته باشید. این روشی ست که کسب و کارها دنبال کنندگان شان را در دیگر پلتفرم های رسانه اجتماعی، از جمله اینستاگرام حفظ می کنند. زمانی که عکسی ارسال می کنید، به این فکر کنید که چه چیزی توجه مخاطب را جلب کرده و باعث می شود که باز هم باری دیدن بقیه عکس ها و خواندن توضیحات پاداش دهید. این پاداش می تواند مسابقاتی داشته باشد که شامل تخفیف و کدهای جایزه می شود. طراحی سایت شرکتی

به عنوان مثال، یکی از پیج های موفق یک صفحه فروش پیراهن است که بیش از 473000 فالوئر دارد. آن ها اغلب عکس لباس ها، لوازم جانبی و حتی خریداران را روی صفحه قرار می دهند. آن ها با قرار دادن کدهای جایزه در برخی از پست های شان مخاطبان را کاملا فعال ساخته اند. این موضوع باعث بالاماندن تعداد فالوئرها شده است. همچنین تعداد نظرات و لایک های هر پست به چندین هزار می رسد. شما باید کدهای جایزه ای را به کمپین تبلیغاتی تان اضافه کنید.

4- به مشتریان خود ارزش ویژه ای بدهید

از اینستاگرام برای گرفتن عکس مشتریان و نشان دادن استفاده آن ها از محصولات خود استفاده کنید. مشتریان حامیان عالی برند شما هستند و روشی عالی برای معرفی شما از طریق دیدگاه فردی خارج از شرکت محسوب می شوند. در حالی که صدها یا هزاران نقد و بررسی از شرکت، محصولات یا خدمات شما در اینترنت وجود دارد، منصفانه خواهد بود اگر می شد چند بررسی از مشتریان تان نیز به صورت آن لاین وجود داشته باشد. شما می توانید با پررنگ نشان دادن تجربه های مشتریان ارزش های برنتان را به نمایش بکشید. از اینستاگرام برای خاص شدن مشتریان استفاده کنید تا ارتباطی را که با مخاطبان تان دارید آسانتر کنید و بهبود ببخشید.

5- علاقه مردمی بیشتری نسبت به همایش ها ایجاد کنید

هدف اصلی هر همایش یا برنامه ای جذب مردم برای معرفی محصول یا خدمات تان به آن هاست. شما از این طریق می خواهید آن ها را به مشتری بدل کنید. اینستاگرام می تواند به این مساله کمک کند و جلوه و مکانی برای این همایش فراهم کند. بیشتر کنفرانس ها از هشتگی استفاده می کنند تا شرکت کنندگان بتواننید در اینستاگرام آن را فالو کنند و دیگران نیز از آنچه در جریان است، مطلع شوند. با افزودن اینستاگرام به برنامه تبلیغاتی همایش تان می توانید افراد بیشتری را جذب کنید، غرفه شلوغ تری داشته باشید و تعهد مخاطبان نسبت به شرکت تان را افزایش دهید. اگر از هشتگ آن کنفرانس به خصوص استفاده کنید، مخاطبین عکس های اینستاگرامی شما را می بینند و با سرعت بیشتری می توانند غرفه تان را پیدا کنند. این ویژگی در کنفرانس های کوچک و بزرگ سبب می شود که جلوه بیشتری نسبت به بقیه داشته باشید. زمانی که در مورد استراتژی تبلیغاتی یک همایش فکر می کنید، از شماره غرفه تان استفاده کنید. در هر پستی که ارسال می کنید شماره غرفه را بنویسید و پیدا کردن آن را تسهیل کنید. این یعنی وقتی شما پستی در شبکه های اجتماعی قرار می دهید، پیدا کردن غرفه را برای شرکت کنندگان تا جای ممکن آسان کنید (و اگر امکان داشت آدرس را به صورت بصری و به وسیله یک عکس برای مخاطبان قرار دهید).ساخت سایت        

بیاموزید که چگونه از اینستاگرام به عنوان یک بازار بازاریابی استفاده کنید. در سال گذشته ثابت شده است که اینستاگرام برای تجارت های شرکت با شرکت (B2B) و شرکت با مشتری (B2C) ابزار فوق العاده ارزشمندی ست. شما باید به غیر از اهداف تبلیغاتی در زمان همایش ها از اینستاگرام برای بازاریابی و از آن مهم تر، برای ارتباط با مشتریان بالقوه استفاده کنید. مشتریان خواستار ارتباطی شخصی، متعهدانه و قابل دسترسی با برند هستند. اینستاگرم به برند اجازه چنین کاری را می دهد. با ورود به سایت اینستاگرام آن را دانلود و شروع کنید به ایجاد ارتباط با افراد و شرکت های دیگر در صنعت خودتان.

 


ن : sam
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399


سخنوری چه تاثیری در زندگی شخصی و کاری ما خواهد داشت؟ چرا باید فنون سخنوری را بیاموزیم؟ چرا باید از مهارت های بالایی در سخنوری برخوردار باشیم؟ پاسخ همه این سوالات را در این مقاله توضیح خواهیم داد. خوب سخن گفتن در جمع می تواند باعث ایجاد ارزش و ارتقاء جایگاه ما باشد. کسی که از مهارت های سخنوری خوبی برخوردار است، دیگران بیشتر به او بها داده و سخنان وی را راحت تر قبول خواهند نمود.

مهارت سخنوری می تواند شما را به اندازه هر استعداد دیگری که قادرید آن را شکوفا سازید در کسب ترفیع بیشتر و سریع تر یاری رساند. از طرفی، تنها راهی که می توانید مهارت خود را درباره زمینه ای خاص نشان دهید، بیان نظرات و عقایدتان به صورت کاملاً حرفه ای و آشکار است. شما در صورتی که از بهترین توانمندی برخوردار باشید اما نتوانید استعداد و مهارت خود را به بهترین شکل معرفی و نمایش دهید، به جایگاه اصلی و ارزشمند خود دست نخواهید یافت.

در ذیل به اختصار فنون سخنوری را خدمتتان بیان می کنیم:

1- وضوح کلام در سخنوری

وضوح یا شفافیت کلام در سخنوری باعث درک بهتر مباحث از جانب شنونده می شود. شفافیت کلام، خود متشکل از مهارت هایی نظیر: بلندی و تناژ مناسب صدا، تلفظ صحیح و کلمه به کلمه و سرعت مناسب می باشد.


 انواع دوربین مداربسته   دوربین هایک ویژن

2- تلفظ

ادای درست کلمات از اصول ابتدایی هر سخنرانی است.

3- کامل حرف زدن

در این مهارت شما باید اصطلاحاً با دهانی کاملاً باز، به تلفظ حرف به حرف هر کلمه، همراه با تاکید مناسب بپردازید.

4- بلندی و تناژ مناسب صدا

بلندی کلامتان باید به حدی باشد که تک تک حضار به خوبی متوجه کلامتان شوند. تناژ مناسب صدا یکی از بخش های اصلی همه ی مهارت های سخنوری است.

5- مهارت متفاوت بودن در ریتم سخنرانی

شما در حین سخنرانی تان باید با تناژهای متفاوتی سخن گفته و از این طریق هیجان لازم را برای ادامه مطلب به وجود بیاورید.

6- سرعت سخنرانی

سرعت سخنرانی تان را باید متناسب با حضار تنظیم نمایید تا همه شنوندگان به راحتی سخنان شما را شنیده و درک نمایند.

7- نحوه ایستادن در مقابل جمعیت

نحوه ارائه و حفظ حالت مناسب در هر ارتباطی باعث توسعه آن ارتباط می شود.

8- اصطلاحات عامیانه

استفاده از اصطلاحات و واژگانی که در یک گروه خاص از جامعه رواج داشته باشد.

9- اختصارها

سخنرانان حرفه ای از کمترین واژگانی که به اختصار تلفظ می شوند، در سخنرانی های خود استفاده می کنند.

10- شنونده فعال بودن

هر سخنرانی باید به بازخوردهای دریافتی از حضار توجه نماید و به تناسب همین بازخوردها به ادامه مباحث خود بپردازد.

11- واژگان بی معنا

واژگانی که باعث گمراه شدن حاضرین و دور شدن آنها از متن سخنرانی تان گردد.

12-برقراری ارتباط چشمی

نگاه کردن به حضار در بازه های زمانی مناسب یکی دیگر از مهارت های لازم برای سخنرانی است.


بیشتر بخوانید:    دوربین تشخیص چهره   دوربین مداربسته آنالوگ 



ن : sam
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399

گوگل دست به کار جدیدی زد و الگوریتم جدیدی را معرفی کرد به نام الگوریتم مرغ مگس خواردر این مقاله قصد داریم ایده هایی را برای بهینه سازی سایت با توجه به این الگوریتم یعنی مرغ مکس خوار ارائه دهیم .در وب سایت های ایرانی وب برندینگ هنوز آنالیز کاملی نکرده است که آیا این الگوریتم در ایشان تاثیرگذار بوده است یا خیر ؟ اما بنابر کامنت هایی که کاربران خارجی برای گوگل فرستانده اند ، از تغییراتی راضی بودند و تغییرات را احساس کرده بودند .

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل تلاش بر این دارد که محتویات الگوریتم های دیگر را درون خود حفظ کرده و الگوریتم جدیدی را هم نیز وارد عرصه کند . خوب مسئله این است که سئو کاران و بازاریابان اینترنتی چگونه می توانند با استفاده از این الگوریتم خود را به موفقیت برسانند . در این مقاله ایده هایی وجود دارد که برخی از سایت های خارجی نقل قول شده اند و برخی از طرف کارشناسان وب برندینگ ارائه شده است و امید واریم در کامنت ها برخی هم توسط کاربران ارائه شود. طراحی سایت در تهران

رتبه کاربر در گوگل پلاس یا همان Author Rank
بنابر نظرات بسیاری افراد و هم گروه سئوی وب برندینگ ، اولین قدم برای موفقیت شما با توجه به این الگریتم و همچنین تمرکزی که جدیدا گوگل روی گوگل پلاس نشان داده است ، افزایش رتبه کاربر در گوگل پلاس است . گوگل پلاس خود را راه اندازی کنید و اگر می خواهید توجه گوگل و مرغ مگس خوار را به خود جلب نمائید ، شروع به ایجاد ارتباطات و شهرت خود از طریق گوگل پلاس نمائید . گوگل پلاس بهتری راه برای این کار است . محتوای خود ، نظرات خود ، علایق خود ، تجربیات خود و همه و همه چیزهایی که فکر می کنید برای جذب کاربران به گوگل پلاس شما خواهد شد را در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید . یک مثبت یک می تواند قدمی به سوی موفقیت برای شما باشد ( البته منظور از لایک همان پلاس وان است . ) رتبه کار بر و برند های شخصی یکی از مهمترین نقاط عطف این الگوریتم هستند. طراحی وب سایت شرکتی

article_image_one_167.jpg

هدف خود را از کلمات کلیدی و جملات کلیدی سایت خود مشخص کنید
تا به حال دقت کرده اید شما زمانی که در گوگل شروع به تایپ جمله ای می کنید ، گوگل بعضی کلمات و یا جملات را به شما پیشنهاد می دهد ؟ گوگل همیشه بر اساس الگوریتم های ذخیره سازی بسیار پیشرفته بهتری کلمات و جملات را به شما پیشنهاد می دهد . شما هم باید یک جمله و یا یک کلمه و یا چند کلمه را برای وب سایت خود در نظر بگیرید مثلا وب برندینگ ، خود گوگل جملاتی شبیه به این و بسیار مرتبط به ذهن شما را نمایش خواهد شد .پس باید یک هدف برای خود ایجاد کنید . بنابر گفته های غیر رسمی ، در شروع کار حرفه ای الگرویتم مگس خوار ، این نمایش جملات حرفه ای تر خواهد شد ، پس همین امروز باید به فکر کلمات کلیدی منحصر به فرد برای خود باشید و یا حداقل این که به دنبال جمله یا کلمه ای باشید که مردم زیاد به دنبال آن می گردند .البته برای سایت های خارجی ، یک وب سایت وجود دارد که پیشنهاد های فوق العاده برای کلمات می دهد که آدرس آنUbersuggest نام دارد . اما متاسفانه همچنان ما برای زبان شیرین فارسی سایت این چنینی را پیدا نکرده ایم .البته پیشنهادی که وب برندینگ برای پیدا کردن بهترین کلمات و جلمات برای شما دارد این است از خود گوگل بپرسید ، شما کلمات یا جملات مربوط به حوزه کاری وب سایت خود را در گوگل جستجو کنید ، سپس مشاهده کنید که چه جملاتی را به شما پیشنهاد می دهد . شرکت طراحی وب سایت     

قسمت جستجوی تصویر گوگل یا همان Image Search
گوگل یک چند وقتی هست که دیزاین صفحه تصاویر خود را تغییر داده است به گونه که مستقیما با کلیک بر روی تصویر گوگل سرچ می توانید وارد صفحه مورد نظر شوید یعنی علاوه بر مشاهده تصویر وارد سایت مورد نظر نیز خواهید شد . پس توجه داشته باشید که از جستجوی تصاویر گوگل هم می توانید ورودی دریافت کنید البته اگر هوشمند باشید . وب برندینگ بر اساس آنالیز هایی که انجام شده است در بعضی موارد حدود ۱۰۰ ورودی از وب برندینگ تنها از تصاویر خود می گیرد . البته اگر می خواهید در این راه به خوبی موفق شوید باید موارد را به درستی رعایت فرمائید :

  • استفاده از تصوایر با کیفیت و مفهومی و البته واقعی ( real ) و با حجم مناسب برای ایرانیان .
  • استفاده از صفت alt برای تصاویر ، در alt تصوایر هم از کلمات کلیدی استفاده کنید ، کلماتی که هم مفهوم تصویر را می رسناد و هم اینکه کاربرتان را جذب می کند تا کلیک کنند.

بهینه سازی برای موبایل
بنابر بر نظرات کارشناسان خارجی الگوریتم مگس خوار ، نیم نگاهی هم به وب سایت های واکنش گرا دارد ، وب سایت هایی که در برابر سایز های مختلف مانیتور چه موبایل ، چه تبلت و … واکنش نشان می دهند. پس سعی داشته باشید که وب سایت خود را به صورت ریسپانسیو طراحی کنید .

طراحی سایت فروشگاهی      

 


همانند الگوریتم های دیگر شبکه های اجتماعی مخصوصا گوگل پلاس را فراموش نکنید!
در وب برندینگ همیشه از سیگنال های شبکه های اجتماعی مقالاتی ارائه داده ایم . همواره قدرت شبکه های اجتماعی باعث متمایز کردن وب سایت شما با دیگران می شود . پس آن را فراموش نکنید . در ضمن توجه داشته باشید که هموطنان ایرانی در همه جا حضور دارند. از فیس بوک گرفته تا لینکدین پس در همه جا حضور پر قدرت داشته باشید . اگر حتی ممکن هست در اینستاگرام نیز حضور داشته باشید .

اولین و آخرین راهکار موفقیت ” آنالیز “
گوگل آنالیز خود را نصب کنید و آمار جستجو و آمار سایت خود را هر روز و یا بهتر بگویم هر ساعت بررسی بکنید و اگر نمیتوانید یک تبلت بخرید و همیشه با آن بررسی کنید ممکن است که کار پرهزینه باشید ولی شما را به موفقیت نزدیک خواهد کرد ، آنالیز سئو بسیار مهم است .

با تحلیل هایی که آنالیز گوگل به شما می دهد می توانید اطلاعاتی را بدست آورید که خود به خود باعث انجام کاری می شود که سایت شما به موفقیت برسد .

آینده از آن گوگل پلاس است و هیچ کس نمی تواند بگوید تا چه حد !

 


ن : sam
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399

آنکور به معنی لنگر و قلاب است و در صنعت تبلیغات به این معناست که چیزی یا کالایی را به یک چیز یا مفهوم مطلوب متصل کنند؛ در دنیای فروش و تبلیغات برای اینکه چیزی فروش برود آنکورسازی انجام می شود؛ مثلاً در تبلیغات لاستیک، کمربند ایمنی را نشان می دهند که بیان می کند آن کمربند ایمنی همان لاستیک خوب است. چون کمربند ایمنی در ذهن ها با مفهوم ایمنی تعریف شده است و حالا برای لاستیکی که می خواهد نشان دهد ایمن است کمربند ایمنی را به تصویر می کشند.

این قلاب ها اساساً ذهن انسان ها را تحت تاثیر قرار می دهند. این قلاب ها اساساً ذهن انسان ها را تحت تاثیر قرار می دهند. مثال دیگر این است که وقتی می خواهند لوازم خانگی فروخته شود یک خانواده خوشبخت را نشان می دهند که این لوازم خانگی در خانه شان است. در واقع برای این خانواده خوشبخت تصویری ساخته می شود مثل اینکه در یک چمن زار به پیک نیک رفتند و بچه هایی در حال بازی هستند که بعد مادر صدایشان می زند و مثلاً یک نوع مربایی روی کره شان مالیده می شود. تبلیغات رابطه عمیقی با احساس افراد دارد. در مثالی واضح تر می توان بیان کرد که برای فروش بیمه عمر یک مجلس شادی متشکل از جوانان مناسب نیست. زیرا که در این سن معمولا جوانان به چنین موردی فکر نمی کنند و عالم تفکراتشان متفاوت تر است. بازاریابی عصبی درک عملکرد مغز بدون وارد شدن در جزئیات پیچیده آن است تا از آن برای بهبود عملیات بازاریابی استفاده کنیم. این واژه برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ مطرح شد و با استقبال چندانی روبرو نشد تا در سال های اخیر که این اصطلاح بخشی از سخنرانی های همایش ها و مقالات مختلف را به خود اختصاص داده است.
بیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته 


هدف بازاریابی عصبی انتقال بهتر پیام های بازاریابی به دیگران و افزایش احتمال خرید توسط مخاطب است. در نتیجه بودجه بازاریابی و تبلیغات کاهش می یابد. اغلب شرکت های بزرگ قبل از تولید یک محصول تحقیقات بازار انجام می دادند تا محصول مورد علاقه مشتریان را تولید کنند. آن ها از مردم می پرسیدند که دوست دارید محصول بعدی ما چگونه باشد، رنگ و بسته بندی چه باشد و چه خصوصیاتی داشته باشد. سپس با توجه به نتایج نظرسنجی و تحقیقات بازار محصولی جدید تولید می کردند. سپس اتفاق عجیبی رخ می داد. آن محصول جدید که دقیقاً با خواسته ها و سلایق مشتریان تولید شده بود با شکست مواجه می شد. همان افرادی که خودشان در نظرسنجی شرکت کرده بودند هیچ گاه محصول مورد نظر را خریداری نمی کردند. بازاریابان کم کم به این نتیجه رسیدند که پاسخ اغلب افراد در تحقیقات بازار با رفتار خرید آن ها تفاوت دارد و گاهی کاملاً متناقض است. بنابراین همیشه نمی توان از مشتری پرسید که محصول مورد علاقه اش کدام است و سپس با تولید آن محصول به موفقیت رسید.

سؤال بسیار کلیدی آن است که تصمیمات خرید توسط کدام قسمت مغز انجام می شود؟ نکته مهمی که در بازاریابی سنتی به آن توجهی نمی شود این است که تصمیمات خرید ما اغلب با مغز قدیم انجام می شود! تا به حال بازاریابان فکر می کردند تمامی خریدها با بخش منطقی مغزمان انجام می شود. البته همیشه در طول تاریخ بازاریابان می دانستند که احساسات بر تصمیمات خرید تأثیر دارد. ولی اکنون مشخص شده است که تأثیرگذاری بخش احساسی و مغز قدیم بسیار فراتر از آن چیزی است که تصور می کردیم. بنابراین پس از پی بردن به این مهم که بخش عمده خرید مشتریان توسط احساسشان انجام می گیرد، شرکت های بزرگ و به دنبال آن شرکت های کوچک تر شیوه سنتی تبلیغات را رها کرده و به بازاریابی عصبی روی آورند. بدین گونه که احساس مشتری را مستقیما نشانه می گیرند و از آن برای فروش بیشتر و بیشتر استفاده می کنند.
    دوربین حرارتی        دوربین اچ دی


ن : sam
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399

می دانید فایده شبکه های اجتماعی چیست؟حضور آنلاین بیشتر، داشتن مخاطبهای متعدد، لینک ها و ترافیک بیشتر، مشهورتر شدن برند شما و غیره و بسیاری موارد دیگر. پس چرا شما در شبکه های اجتماعی حضور ندارید؟

تقریبا مطمئنم که اکثریت ما در اصول صنعت بازاریابی دیجیتال توافق داریم. استفاده تجاری از رسانه های اجتماعی امروزه بسیار مهم تر از سایر زمان ها شده است و ما هم در وب برندینگ همیشه بر آن تاکید کرده ایم .در تجربیات من در ارائه کمپین های شبکه های اجتماعی به مشتریان می دانید بیشترین بازخورد چه بوده است؟من موفقیتی در این شبکه ها نمی بینم.این پاسخ به نظر من از کمبود منابع علمی، بی تجربگی و دیدگاه های منفی ناشی می شود. اما بیشتر شکایت از این است که این شبکه ها برای صنعت و تجارت ما مفید نیستند.

معمولا فرض می شود تا زمانی که برندی بزرگ نداشته یا محصولتان به اندازه کافی جالب یا سرگرم کننده نباشد، هیچ کسی در شبکه های اجتماعی با شما تعامل نداشته و یا به شما جلب نمی شود. آیا این مسئله درست است؟طراحی سایت اختصاصی

article_image_one_147.jpg

من پاسخ این سئوالات را می دانم . . .

در دید اول ممکن است بگویید که جملات بالا صحت دارد و از همه چیز گذشته، بسیاری از محصولات اصلا قابلا دیدن و ملموس نبوده، بعضی نیز نظرات منفی را بیشتر به خود جلب می کنند در حالی که بعضی دیگر واقعا خسته کننده هستند و هیچ کس از دستگاه های بزرگ ما خوشش نمی آید. برای شما با این طرز تفکر راحت تر است که اصلا تلاشی برای اجتماعی شدن نکرده و با گفتنمن می دونم نمی شه تسلیم شوید.علاوه بر اینکه جهت گیری منفی به اجتماعی شدن همیشه وجود دارد، اگر واقعا در این مسیر قدم گذاشته و شکست خورده اید، از یک نکته آگاه نبوده اید – نکته‎ای که شرط می بندم حداقل یکی از از رقبای شما از آن خبر دارد و برای پیشی افتادن از شما آن را بکار می گیرد.با اینکه فکر نمی کنم بتوان نقش شبکه های اجتماعی را در تجارت منفی یا مثبت در نظر گرفت، اگر شما تاجری هستید که یک وب سایت دارد، با توجه به محتوای سایت حداقل باید کمی به اجتماعی شدن فکر کنید زیرا وبسایت ها و برند شما از پیش در فضای مجازی قرار گرفته اند و دیگران در حال اظهار نظر در مورد شما هستند.

حال شاید بگویید خب اصلا فضای مجازی برای هیچ صنعتی خوب نیست”. اما باید با خودتان روراست باشید. چرا این جمله درست نیست؟ اگر شرکت می تواند وبسایت و محتوا داشته باشد آیا بهتر نیست که محتوای اجتماعی نیز برای خود بسازد؟ این مسئله برای من سوال شده است زیرا با انواع مشتریان با تجارت های متفاوت کار می کنم. طراحی سایت پزشکی

در این مقاله می خواهم در رابطه با دو دیدگاه منفی نسبت به رسانه های اجتماعی – محصولات خسته کننده و نمی توانیم این صنعت را اجتماعی کنیم بیشتر صحبت کنم.

ما در شبکه های اجتماعی شکست خواهیم خورد

همیشه برایم سوال بوده که چطور برندهایی با محصولات واقعا خسته کننده در رسانه های اجتماعی پیام های خود را به کرسی می نشانند و چرا ایرانی ها حتی تلاشی در این مورد نمی کنند؟ چرا هیچ شرکتی که ادعای بازاریابی در شبکه های اجتماعی را دارد مثل برند های خارجی و شبکه های اجتماعیشان کار نمی کند. چرا در ایران مبالغ بالای ۱۰۰ میلیون تومان به فلان شرکت که مدعی بازاریابی در شبکه های اجتماعی است داده می شود ولی ایشان هیچ خروجی‎ای ندارند؟ چرا من باید با دوستی صحبت کنم و به من بگوید که فلان شرکت معتبر ایرانی دارد برایشان لایک های هندی می خرد!و چرا شرکت های خارجی در این مورد تا این حد از ما موفق ترند؟ نمونه بارز این نوع برند ها کلینکس است. بله کلینکس. من در فیس بوک و توییتر ایشان را دنبال می کنم. آنها محصولی را می فروشند که برای فین کردن است!چطور این محصول می تواند در شبکه های اجتماعی اینقدر موفق باشد؟ چرا آقایان مدعی ایران (و خود من) نمی توانند کمپینی تا این حد موفق داشته باشند؟دوست دارم به این صفحه موفق لینک داده و شما هم همه لایک کنید به افتخار موفقیت ایشان و فقط برای تبریک به شرکت پیمانکار بازاریابی شبکه های اجتماعی ایشان.

ایشان استاد هستند و نه کسانی که با استفاده از صفحات …….. با التماس به طرفداران خود برای برند دیگری لایک جمع می کنند. من با دیدن صفحات کلینکس هر روز چیزهای بسیاری یاد می گیرم و بیشتر به این نتیجه میرم که چیزی در این وادی نمی دانم.

بله این امکان دارد! صفحه فیس بوک آن ها را بررسی کنید. حدود چند صد هزار لایک برای محصولاتی که فقط برای فین کردن است. آقایان و خانم های بسیار محترمی، حدود چند صد هزار نفر می خواهند پیشنهادات و پست های شرکت دستمال کاغذی تولید کننده مواد مورد نیاز در فین کردنرا در صفحه فیس بوک خود بینند. اگر یک شرکت دستمال کاغذی می تواند چنین کاری انجام دهد (و باور کنید کاری برنامه ریزی شده بوده است) پس باید از خود بپرسید که چطور محصولات یا خدمات شما نمی توانند این کار را انجام دهند؟

چطور در شبکه های اجتماعی موفق شویم؟
اول باید پست هایی منظم داشته باشیم. البته نباید پست های منظم زیاد باشند، مثلا یک پست در روز مناسب است. ترکیبی از پیشنهادات، مکالمات و مباحثات و مخصوصا تعامل با طرفداران را می توان در این پست ها جا داد. می توان در این پست ها نظرات طرفداران را پرسید و آنها را تحریک کرد تا بحث کنند. این کار باعث می شود مکالمات دو طرفه شده و مشتریان احساس کنند در شرکت سهم دارند ونظر ایشان برای شما مهم است.

همان طور که می دانید دستمال کاغذ شکل جالبی ندارد که بتواند افراد را به خود جلب کند. این مشکل چطور حل می شود؟ با استفاده از بسته بندی های عالی و نشان دادن خریداران در فروشگاه ها می‎توان عکس هایی چشم گیر انداخت. اگر محصولی خسته کننده دارید سعی کنید از عکس های مرتبط استفاده کنید و نشان دهید مردم چطور آن را خریداری کرده و یا از آن استفاده می کنند.

مبارز بطلبید !
در دنیای غرب صحبت کردن در مورد مرگ مسئله بزرگی نیست. ( بر خلاف ایران ما)حال بگذارید به مثالی مشابه توجه کنیم یعنی شرکت خدمات تدفین گرامر. من ایشان را در بین کیس استادی های یک شرکت بازاریابی در شبکه های اجتماعی پیدا کردم که برایم بسیار جالب بود. متاسفانه این مطلب و مطالعه من مربوط به گذشته است و لینکی از آن ذخیره نکرده ام.

اول توجه داشته باشید که پست های ترحیم زیادی وجود ندارند. پست های آنها معمولا آپدیت هایی منظم است که با خدمات آنها مناسب بوده و لینک های مرتبط یا جملات و موارد مورد بحث را توضیح می دهند. به عبارت دیگر آنها از نشان دادن محصولات خود به مخاطبان خودداری می کنند زیرا دیدن خدمات باعث ناراحتی و انزجار مخاطببین می شود. آنها از صفحه فیس بوک استفاده می کنند تا تعهد به شرکت خود را افزایش داده، نشان دهند که نسبت به مشتریان خود حساسیت دارند و در بعضی از موارد بحث هایی در رابطه با مرگ و سوگواری راه بیاندازند. طراحی سایت با وردپرس    

کلید این روش رعایت ریزه کاری و حساسیت است. به نظر می رسد این روش نیز تأثیر مناسبی داشته باشد: ۵۰۰۰ لایک که موفقیتی عالی برای تجارتی محلی و غیر قابل باور محسوب می شود ثمره این موضوع بوده است. این صفحه باعث شد احساس کنم که شرکت حرفه ای را دیده‎ام که می توان کاملا به آن اعتماد کرد. اگر من در خارج از ایران زندگی می کردم حتما مراسم تدفین آشنایان را به ایشان می سپاردم.
اجتماعی شدن یک فایده دیگر نیز برای این شرکت به همراه داشت. مردم در نظرات خود از برگزاری مراسم تدفین عالی بستگانشان صحبت می کنند. این مسئله باعث ارتقای شهرت و اعتماد پذیری می شود. در حالی که در فضای واقعی نمی توان فردای روز خاکسپاری به خانه مرحوم زنگ زد و از آنها خواست در مورد کار شما تعریف کنند.
در اینجا نکته، ارائه ی راه های ارتباطی بیشتر به افرادی است که از فیس بوک استفاده می کنند و نه ایجاد تنها تعامل مستقیم با آنها.

سعی کنید ممکن است خوشتان بیاید

در آخر اگر تاجری هستید که هنوز رسانه اجتماعی را امتحان نکرده پیشنهاد میکنم حداقل برای تفریح هم که شده آن را امتحان کنید. خلاقانه فکر کنید، ایده های رقبای خود را بدزدید، و با مشتریان تعامل داشته باشید. با گفتن من می دونم که نمی شود تسلیم نشوید. مطمئنا شبکه های اجتماعی برای تمام افراد مفید نیستند اما اگر برای دستمال کاغذی و خدمات ترحیم و کفن و دفن مفید بوده است، چرا شما امتحان نکنید؟

در هر تجارتی که باشید، من یک چیز را تضمین می کنم

شما موفق می شوید اگر دقیق و با برنامه و با راهنمایی یک ستاد کار پیش روید باید رقابت کنید. می خواهید از دیگران جلو باشید یا عقب بی افتید؟
مرحله بعدی، دور ریختن جهت گیری هایتان نسبت به شبکه های اجتماعی است. من مشتریانی را دیده ام که پروفایل فیس بوک شخصی نداشته و بنابراین فکر می کنند فیس بوک برای تجارت نیز خوب نیست. تنها چیزی که باید به آن فکر کنید، مشتریان و دیدگاه آنها نسبت به رسانه های اجتماعی است و نه خود شما.

تعرفه طراحی سایت      

فیلیپ کاتر در کتاب اصول بازاریابی می گوید:من به هیچ وجه کرم خاکی دوست ندارم ولی کرم را برای ماهیگیری سر قلاب می زنم و ماهی می گیرم.

و وقتی در رسانه های اجتماعی عضو می شوید، راهبردی مثبت بکار گیرید. داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی کاری بیهوده نیست و وقت شما را هدر نمی دهد بلکه راهی آزاد برای توسعه تجارت شماست. تلاش کرده و مشتریان خود را بشناسید. اگر ذهنی آزاد داشته باشید، موفقیت های زیادی را می توانید در شبکه های اجتماعی بدست آورید.


ن : sam
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399

حس خوبی نخواهید داشت اگر بدانید می توانید آدم هایی را که با شما ملاقات می کنند، وادار کنید دوست تان داشته باشند و بخواهند با شما کار کنند؟ من خودم را یک آدم مهربان تصور می کنم، ولی اعتقاد ندارم کاریزما یا جذبه دارم. کاریزماتیک بودن صفتی ست که در مورد آدم هایی مثل «جی لنو» یا «تونی رابینز» مصداق دارد. چنین تاثیری روی مردم عالی نیست؟

تقریبا چند ساعت پیش چنین شخصی آمد دفتر کار من. همین اواخر، بعد از بازنشسته شدن مدیر مالی ام، مدیریت حساب اوراق قرضه ام را به عهده گرفته بود. نمی خواستم این جوان تازه کار را زیاد تحویل بگیرم، چون از رفتن مدیر مالی قدیمی ام ناراحت بودم. احساس می کردم (حسی غیرمنطقی) که تنها شده ام. ولی فقط ظرف پنج دقیقه، مشغول صحبت درباره ی هنر شدیم. نیم ساعت بعد، وقتی داشت اتاق را ترک می کرد (قرار بود جلسه مان ۱۵ دقیقه باشد) به او قول کارهای بیش تری داده بودم. حتی یک نسخه از آخرین کتابم را به او دادم.

خیلی از فروشنده ها کاریزما دارند. همین که می بینیدشان، دوست شان دارید و از آن ها خرید می کنید. حتی وقتی بهترین محصول یا بهترین قیمت را ندارند. به نظر می رسد آدم های کاریزماتیک این طور به دنیا می آیند. توانایی ذاتی و غیرعادی دارند در فروش همه چیز، حتی ایده های شان. از قوانین مرسوم پیروی نمی کنند. زیاد می خندند. زیاد حرف می زنند.
آیا این افراد مهارت هایی دارند که بقیه ی ما بتوانیم یاد بگیریم؟ بله.


بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته       دوربین مداربسته هایک ویژن   

12روش برای راضی کردن افراد

1. آدم ها تمایل دارند با کسانی کار کنند که دوست شان دارند. پس جوری رفتار کنید که دوست تان داشته باشند. مودب و صبور باشید. از زمختی، بی ادبی، ترش رویی و عجله کردن دوری کنید.

2. مردم، جذب آدم هایی می شوند که سر حرف شان می ایستند. یعنی اگر قولی می دهید، دقیقا چیزی را که گفته اید، انجام دهید. آن را در همان زمان که گفته اید یا حتی زودتر انجام دهید.

3. مردم به آدم های خوش قلب اعتماد می کنند. وقتی به آن ها توصیه ای می کنید که به آن ها بیش تر از خودتان سود می رسانید، به خوش قلبی تان ایمان می آورند.

4. مردم تمایل دارند با آدم هایی کار کنند که در کارشان متخصص باشند. پس اول از همه احتیاج دارید تا در زمینه ی فعالیت تان از طریق تمرین، تحقیق، تعلیم، آموزش و مطالعه تخصص پیدا کنید. بعد، کاری می خواهید (مثل نوشتن مقاله، کتاب یا سخنرانی) که مهارت های تان را به مشتریان و شرکای تجاری بالقوه تان نشان دهد.

5. مردم دوست دارند که سرمایه شان را در اختیار آدم های صادق، بااخلاق و درست قرار دهند. پس در مطالب بازاریابی تان (و هیچ جای دیگر) دروغ نگویید. راستگویی موثرتر است.

6. مردم به اشخاصی گرایش دارند که از نظر ظاهری، گیرا باشند، یا حداقل زننده نباشند. بنابراین تغذیه ی سالم داشته باشید. ورزش کنید. وزن تان را کنترل کنید. مرتب باشید. لباس مناسب بپوشید و به بهداشت فردی تان اهمیت دهید.

7. مردم با آن هایی که واقعی به نظر بیایند، راحت ترند. بهترین راه برای نشان دادن این که آدم عادی هستید، این است که صمیمی و دوستانه رفتار کنید و به بقیه علاقه مند باشید. عوض صحبت کردن از خودتان، درباره ی آن ها سوال کنید. از آن ها درباره ی سازمان، حرفه، صنعت و حتی خانواده و سرگرمی های شان بپرسید.

8. مردم به افرادی که به آن ها گوش می دهند و توجه می کنند، جواب می دهند. این کلیشه ی قدیمی یادتان باشد: شما دو گوش دارید و یک دهان؛ پس باید دوبرابر چیزی که می گویید، گوش دهید.

9. مردم کنار کسانی که مثل خودشان هستند، احساس راحتی می کنند. رمز کار این است که یک مورد مشترک بین خودتان پیدا کنید. بعد، از همان برای برقراری رابطه استفاده کنید.

10. مردم جذب افراد فروتن می شوند. پس خودستایی نکنید و هیچ وقت از میزان درآمدتان حرف نزنید.

11. مردم تحت تاثیر اشخاصی قرار می گیرند که پرمشغله به نظر می رسند. به این خاطر نباید هیچ وقت به یک مشتری تاثیرگذار بگویید اوضاع کساد است و شما به او احتیاج دارید. به پزشکان فکر کنید. چه حسی به شما دست می دهد اگر به مطب یک پزشک بروید و تنها بیمار باشید. به توانایی اش شک نخواهید کرد؟ با این که از انتظار متنفر هستید، آیا احساس اطمینان بیش تری نمی کنید اگر اتاق انتظار را پر ببینید؟

12. مردم تمایل دارند افراد مفید، دور و برشان باشند. افرادی که با آن ها زندگی شان راحت تر می شود و در وقت شان صرفه جویی می کنند. در ضمن ترجیح می دهند با آدم های منعطف و انطباق پذیر سروکار داشته باشند؛ نه آدم های خشک.

کدام یک از این مهارت ها را دارید؟ به خودتان برای داشتن شان تبریک بگویید و بیش تر روی شان کار کنید. نیاز به پرورش کدام یک دارید؟ نمی توانید یک شبه به وجودش آورید؛ ولی می توانید و باید در طول زمان ایجادشان کنید.

   دوربین مداربسته برای منزل      تجهیزات دوربین مداربسته


ن : sam
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399

مالکیت اجتماعی چیست؟ مالکیت اجتماعی مسئولیت هر کسب وکار است که به طور مداوم و مناسب به تقویت، حفظ و به اشتراک گذاری فلسفه منحصربه فرد و یکپارچه شرکت و هم چنین هدف آن می پردازد.کلید موفقیت برندینگ اجتماعی در سال ۲۰۱۵ برای کسب وکارها “مالکیت اجتماعی” است.
برای اطمینان از موفقیت مالکیت اجتماعی و بازاریابی رسانه های اجتماعی خود اشتباهات زیر را انجام ندهید:

به اشتراک گذاری های بدون تفکر
شما باید در مورد آن چه که منتشر می کنید مراقب باشید، محتوای بی فکر به معنی اشتراک گذاری های بدون جهت، بدون موضوع واقعی و بدون هدف است. شما می توانید طرفدارانی برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید و خلاقیت به خرج بدهید. هشتگ های مناسبی را طراحی کنید که متناسب با خدمات شما باشند، هشتگ هایی که راه حل ارائه دهند، الهام بخش باشند و به مخاطبان هدف شما انگیزه بدهند. به عنوان مثال اگر شما یک کارواش دارید یک هشتگ #RedCarTuesday ایجاد کنید و خواستار تصاویری از اتومبیل های قرمز باشید و هر روز سه شنبه برای تمام اتومبیل های قرمز تخفیف بدهید. کارواش شما می تواند محبوب ترین کارواش در شهرتان باشد اگر فقط بروز رسانی های تان را با کمی فکر انجام دهید. طراحی سایت صنعتی

شخصیت مخاطبان شما چیست؟
کسانی که مالکیت اجتماعی خود را در نظر می گیرند، باید به طور مستقیم در مورد شخصیت خریداران خود صحبت کنند. شخصیت خریداران شما در واقع مخاطبان هدف شما هستند.
این ها مردمی هستند که شما می خواهید با آن ها ارتباط برقرار کنید، درباره ی علاقه مندی ها و خواسته های حرفه ای آن ها فکر کنید. در مورد این که اهداف حرفه ای آن ها چیست و چه مشکلاتی ممکن است در حرفه و کسب وکار آن ها وجود داشته باشد؟ دسته بندی مخاطبان براساس شخصیت آن ها سخت نیست فقط باید نگاهی به مشتریان، همکاران، فروشندگان و دوستان خود بیندازید. طراحی سایت املاک     

article_image_one_57.jpg

نداشتن وبلاگ
اگر شما اهمیت وبلاگ نویسی را در شکل دهی هویت اجتماعی خود درک نمی کنید، هیچ یک از موارد دیگر به شما کمک نخواهد کرد. وبلاگ نویسی نه تنها از شما یک رهبر فکری می سازد، باعث غنی شدن رسانه های اجتماعی شما می شود. برندینگ اجتماعی شما به شدت به عملکرد وبلاگ نویسی شما گره خورده است. تولید پست های به موقع که به انتظارات، مشکلات و اهداف مخاطبان شما اشاره می کند برندینگ شما را تا حد زیادی بهره مند و غنی سازی می کند. نداشتن وبلاگ قبول کردن شکست در مالکیت اجتماعی است به این معنا که شما قبول کرده اید حرف های مهمی برای گفتن ندارید.

بروزرسانی های متناقض
در نظر گرفتن مالکیت اجتماعی خود در فیسبوک، توئیتر، پینترست، گوگل پلاس، لینکدین، اینستاگرام، یوتیوب و سایر رسانه های اجتماعی مختلف به معنی به اشتراک گذاری محتوای سازگار است. شما باید هر روز بستر رسانه های اجتماعی خود را بروز رسانی کنید و یا حداقل شنبه تا چهارشنبه حتما بروز رسانی داشته باشید. هم چنین شما باید بیش از یک بار در روز توئیتر خود را بروز رسانی کنید. در طول سال ۲۰۱۵ با انرژی هر چه بیشتر رسانه های اجتماعی خود را بروز کنید. ابزارهای زیادی وجود دارند که به برنامه ریزی و انتشار بروزرسانی ها کمک می کنند از جمله tweetdeck,hootsuite, ،hobspot و غیره.طراحی سایت پزشکی      

شوخی ضعیف، زمان بندی ضعیف و یا هر دو
هرگز فکر نکنید چیزی که برای شما خنده دار است حتما برای دیگران هم خنده دار خواهد بود. سعی کنید قبل از این که مطلبی را بنویسید کاملا در مورد آن فکر کنید و سپس منتشر کنید. یک شوخی نابجا و یا مطلبی در زمان نامناسب ممکن است باعث بازخوردها و شکایت های منفی بسیاری در رسانه های اجتماعی شما بشود و مشکلات بسیاری را به وجود بیاورد. طراحی سایت هتل

 


ن : sam
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399


مطالب این مقاله بر گرفته از کتاب ۲۰۱۵ برایان تریسی « بازاریابی-کتابخانه موفقیت برایان تریسی » برداشت شده است. دلیل اصلی موفقیت یا شکست کسب وکار ، موفقیت یا شکست در تلاش های بازاریابی است . بر اساس نظر دان و برَد استریت،48درصد شکست ها در کسب وکار به کاهش یا عدم اثربخشی عملیات بازاریابی و فروش بستگی دارد . در اقتصاد پویا و رقابتی ما ، بازاریابی فعالیت اصلی هر شرکت موفق می باشد .

آمیخته بازاریابی
آمیخته بازاریابی هفت جزء دارد که تغییر هر یک از این مواد اولیه موجب تغییری کوچک یا بزرگ در کسب وکار می شود . اغلب، تغییر جزئی در یکی از بخش های آمیخته بازاریابی می تواند کسب وکارتان را به طور کامل دگرگون کرده و آن را از کسب وکاری کوچک به کسب وکاری بزرگ تبدیل کند یا اگر بدشانس باشید ، برعکس آن را موجب شود .

۱. محصول یا خدمت
نخستین بخش آمیخته بازاریابی، محصول یا خدمت است که نقطه شروع به حساب می آید . دقیقا چه چیزی می فروشید؟ بخش اول پاسخ به این سوال ، مربوط به خود محصول یا خدمت است . محصول چیست؟ چطور ساخته می شود؟ چه کاربردی دارد؟ چه هدفی را تامین می کند و غیره؟
دومین بخش پاسخ به سوالِ «محصولتان چیست؟»، به کارکرد واقعی آن برای تغییر، ارتقاء یا متحول کردن زندگی مشتری مربوط است . مهم ترین سوالی که برای بازاریابی موفق باید بپرسید و به آن پاسخ دهید، همین است .

۲. قیمت
دومین بخش آمیخته بازاریابی ، استراتژی قیمت گذاری است . هزینه تولید محصول یا خدمت با در نظر گرفتن همه هزینه های مستقیم و غیرمستقیم چقدر است؟ بر این اساس ، باید چه قیمتی برای محصول تعیین کنید تا سود کافی به دست آورید و حضور خود در آن کسب وکار را توجیه کنید؟
استراتژی قیمت گذاری می تواند موجب سود زیاد یا کم شود . گاهی افزایش تدریجی قیمت با درصدهای کم در طول یک سال می تواند اثر چشمگیری بر نتیجه نهایی داشته باشد. کاهش کم اما دائمی هزینه ها، بدون قربانی کردن کیفیت ، سودآوری را به شدت افزایش می دهد .
شاید ببینید محصولات و خدماتی دارید که با هر بار فروش آن ها، ضرر می کنید . گاهی یک ویژگی جدید به محصول فعلی اضافه می کنید و ارزش دریافتی و قیمتش را افزایش می دهید . گاهی می توانید یک ویژگی که از نظر مشتری مهم نیست را حذف کنید و به این ترتیب هزینه ها را کاهش داده و سود را افزایش دهید . باید استراتژی قیمت گذاری برای هر محصول یا خدمت را در دوران حیات کسب وکار، مدام بازبینی کنید . تغییر کوچک در قیمت گذاری می تواند منجر به تغییرات بزرگ در سودآوری شود .

 تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته


۳. تبلیغ
سومین بخش آمیخته بازاریابی ، تبلیغ است . این شامل تمام اقداماتی است که برای اطلاع رسانی به مشتری درباره محصول یا خدمت و متقاعد کردن او برای خرید از شما به جای رقبا انجام می دهید . تبلیغ با استراتژی بازاریابی آغاز می شود . مشتری شما کیست؟ برای چه چیزی ارزش قائل است؟ سود یا مزیت کلیدی محصول یا خدمت شما که در توان رقبا نیست ، کدام است؟ چگونه می توانید مهم ترین دلیلی که مشتری باید از شما خرید کند را توضیح دهید ؟ پاسخ به این سوال یعنی پیشنهاد فروش منحصربه فرد شما ، هسته همه فعالیت های تبلیغی و ترویجی است .

۴. مکان

چهارمین بخش آمیخته بازاریابی ، مکان فروش محصول یا خدمت است . وقتی مشتری تصمیم به خرید محصول یا خدمت شما گرفت ، آن را از کجا تهیه می کند؟ آیا آن را مستقیما از خود شما، دفتر یا فروشگاه تان می خرد؟ آیا آن را با پست یا ایمیل برایش ارسال می کنید؟ تغییر مکان فروش ، تغییر زیادی در حجم فروش و سود ایجاد می کند .آمازون به بزرگترین خرده فروشی آنلاین دنیا تبدیل شده است و دلیل اصلی این موفقیت مکان مناسب انبارها و در نتیجه انتقال سریع محصولات و خدمات است . به چه طریقی می توانید محل یا مکان کسب وکار یا روش انتقال محصول و خدمت به مشتری را تغییر دهید که برای مشتریان مناسب تر و جالب تر باشد و موجب رشد و تکرار خرید شود؟

۵. بسته بندی

پنجمین بخش آمیخته بازاریابی ، بسته بندی است که به تاثیر دیداری هر بخش از کسب وکار بر مشتری احتمالی می پردازد. . مردم عمیقا به دیده هایشان متکی هستند . 95درصد تاثیر اولیه ای که شخص از کسب وکار، محصول یا خدمت شما می گیرد بر اساس چیزی است که با چشمانش می بیند . سپس تقریبا در چهار ثانیه تصمیم می گیرد که محصول یا خدمت شما خوب ، مطلوب ، ارزشمند ، به صرفه و بهتر از محصولات و خدمات رقبا است . در سی ثانیه بعد ،از«تایید جانبدارانه» استفاده می کند ،یعنی تصمیمی را که در چهار ثانیه اول و بر اساس درک بصری گرفته، توجیه، استدلال و قطعی می کند .

۶. جایگاه سازی
اهمیت دارد . جایگاه سازی افکار و گفتارمشتریان درباره شما و محصولات و خدمات تان پس از استفاده از آن ها و پشت سر شما است . به گفته تئودور لِویت از مدرسه کسب وکار هاروارد «ارزشمندترین دارایی شرکت ، شهرت آن است ». شهرت « وجهه شما در نظر دیگران، به خصوص در نظر مشتریان است ». وجهه شرکت و محصولات و خدمات شما در نظر مشتریان چیست؟ غیرمشتری ها یا مشتریان احتمالی چه دیدگاهی درباره محصولات و خدمات شما دارند؟ یافتن پاسخ این سوالات و تلاش برای بهبود آن ها بسیار مهم است . بهبود آن ها بسیار مهم است.
۷. افراد
هفتمین بخش آمیخته بازاریابی ، افراد است. در تحلیل نهایی ،مردم محصولات را از شرکت ها نمی خرند . آن ها محصولات را از افراد شرکت ها می خرند . در همایش های فروش ، به یکی از قوانین طلایی فروش اشاره می کنم : «تا وقتی مشتری متقاعد نشود که با او دوست هستید و به نفعش اقدام می کنید، از شما خرید نمی کند». مبنای «فروش رابطه مند»، احساس مشتری درباره شما یا همان تماس فردی و انسانی است که تا حد زیادی تعیین کننده خرید از شما یا رقبا است . ما فقط از افرادی که دوستشان داریم یا به نوعی شبیه ما هستند ، خرید می کنیم . انتخاب صحیح افرادی که با مشتریان تعامل دارند ، تنها عامل بسیار مهم در موفقیت یا شکست است . این افراد را با دقت فراوان انتخاب کنید . افراد کلیدی درون و بیرون کسب وکارتان که میزان فروش را تعیین می کنند چه کسانی هستند؟ افرادی که اثری پایدار بر مشتری می گذارند و رفتار و احساس مشتریان را شکل می دهند ، چه کسانی هستند ؟ اساس بازاریابی موفق ، تعیین دقیق آمیخته بازاریابی مناسب است . اگر محصول یا خدمت تان مطابق انتظار فروش نمی رود یا شرکت به سود مطلوب نمی رسد، یک یا چند عامل را در آمیخته بازایابی تغییر دهید. این آمیخته را مدام بازبینی کنید تا به بیشترین فروش و بهره وری ممکن دست یابید . همیشه راه هایی برای بهبود این هفت عامل وجود دارد .
سه سوال کلیدی در بازاریابی
برای بازاریابی محصول یا ایده ای جدید باید سه سوال کلیدی بپرسید . اغلب ، اگر فروش محصول به هر دلیلی رضایت بخش نیست ، می توانید این سه سوال را از خود بپرسید . اکثر شرکت ها سوال شماره یک را می پرسند ، اما عجیب اینکه شرکت های بسیاری که به آن ها مشاوره دادم ، هرگز دو سوال دیگر را نپرسیدند .
۱. آیا بازاری وجود دارد؟
نخستین سوال این است: «آیا بازاری وجود دارد؟» آیا افرادی وجود دارند که محصول یا خدمتی که تصمیم دارید به بازار عرضه کنید را بخرند؟ به یاد داشته باشید که نرخ موفقیت به شکست اولیه در محصولات جدید 20/80است؛ یعنی 80 درصد محصولات جدید شکست می خورند. این محصولات به سهم بازار زیادی نمی رسند، شرکت ضرر می کند و از آن کسب وکار خارج می شود .
20 درصد محصولات جدید موفق می شوند، یعنی هزینه های سرمایه گذاری خود را برگردانده و به سود هم می رسند. یکی از این 20 شرکت مطرح می شود. از 100 محصول جدیدی که هر سال به بازار عرضه می شود، فقط یکی به فروش عالی می رسد. برای مثال، بازار اپلیکیشن های جدید تلفن های هوشمند را بررسی کنید .

تحقیقات بازار
در سال ۲۰۱۲، شرکت های آمریکایی بیش از 80 میلیارد دلار صرف تحقیقات بازار کردند .اولین دلیل شرکت ها برای تحقیقات بازار کشف این موضوع است که آیا بازاری برای محصول یا خدمات جدید وجود دارد ، چه کسی یا چه چیزی حاکم بر آن بازار است و برای فروش محصول یا خدمت با قیمت سودآور باید چه کنند . حتی با همه این تحقیقات بازار، 80 درصد محصولات و خدمات جدید در سال اول یا دوم شکست می خورند .
امروزه استراتژی بهتر این است که «اول مشتری بیابید». هرگاه ایده محصول یا خدمت جدیدی را در ذهن دارید ، فورا به یکی از مشتریان خود زنگ بزنید و این ایده را با او در میان بگذارید بدون اینکه از پرسشنامه یا نظرسنجی رسمی استفاده کنید . آیا آن را می خرد؟ چقدر برایش پول می دهد؟ مشتری چه نواقص و ضعف هایی در ایده اولیه محصول یا خدمت جدید می بیند؟
با آزمون زودهنگام بازار و پرسیدن نظرات صادقانه مشتریان می توانید « زمان ورود به بازار» را جلو بیندازید و همزمان هزینه های تبلیغ محصول جدید را کاهش دهید .

۲. اندازه بازار چقدر است؟
دومین سوالی که باید بپرسید این است که آیا بازارِ متقاضی محصولات و خدمات شما به اندازه کافی بزرگ است . این سوالی است که اغلب افراد نمی پرسند و به آن پاسخ نمی دهند . بنابراین باید بفهمید که : آیا می توانید میزان کافی از محصول یا خدمت خود را بفروشید تا از نظر اقتصادی به صرفه باشد؟
در تحلیل اولیه ، هزینه دقیق تولید محصول یا خدمت و قیمت سودآور برای آن را مشخص کرده و نتیجه را با سایر روش های ممکن برای خرج آن مبلغ مقایسه کنید .
سپس مشخص کنید که باید چقدر از محصول خود را در هفته ، ماه و سال بفروشید تا نسبت به زمان صرف شده و مشکلات موجود، سرمایه گذاری ارزشمندی باشد . سرانجام باید مشخص کنید که آیا مشتریان احتمالی کافی وجود دارند تا در بازه زمانی موردنظر محصول یا خدمت تان را بخرند .

۳. آیا بازار متمرکز است؟
سومین سوالی که باید بپرسید این است : « آیا بازار به اندازه کافی متمرکز است؟ » دیدن افرادی در مکان های مختلف که خود را متقاضی محصول و خدمت تان معرفی می کنند ، تضمینی بر این موضوع نیست که بازار به اندازه کافی متمرکز است و با روش های تبلیغاتی و کانال های بازار فعلی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید .
شاید ببینید که بازاری برای 100.000عدد از محصول یا خدمت جدیدتان وجود دارد ، اما این تعداد در 10.000شهر، روستا و دهکده پخش شده است . چگونه می توانید با روشی به صرفه به آن بازار دست یابید ؟ به یاد داشته باشید که کسب وکار شما «خریدن مشتری» است .
وقتی محصولی دارید که مردم آن را می خرند ، هزینه جذب عاملی حیاتی در موفقیت یا شکست است . شاید نتوانید محصول یا خدمتی که بازار بزرگی دارد را ارائه دهید ، زیرا ورود به آن بازار با رسانه های تبلیغی یا کانال های بازار موجود ممکن نیست . خبر خوب اینکه امروزه می توانید از طریق اینترنت به بازارهای بسیار تخصصی تر در مناطق کوچک و با قیمت هایی کمتر از همیشه دست یابید .

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مدار بسته  
ن : sam
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399

شما به عنوان یک مدیر باید در کار خود خبره باشید، این کیفیت کار شماست که شما را در انجام کار مدیر می کند نه کمیت آن. مدیر شبکه های اجتماعی بودن کار ساده ای نیست. کاری که بشود با روزی ده ها توییت یا چند استاتوس فیس بوکی از پسش برآمد. وقتی که شما یک تیم مارکتینگ می سازید تا از طریق آن کسب و کار خودتان را راه بیاندازید استخدام کردن یک مدیر پروژه با توانایی های خاص باید در اولویت کارهایتان قرار داشته باشد.

اما یک مدیر خوب چه خصوصیاتی دارد؟ در این جا ما ۱۰ مورد از اصلی ترین ویژگی های یک مدیر موفق را برای شما فهرست می کنیم.

1- مدیریت ارتباطات و اجتماعات:

این اولین چیزی ست که شما به عنوان یک مدیر بایستی داشته باشید. اگر شما قرار است یک تیم نظارت بر شبکه های اجتماعی را مدیریت کنید باید هنر مدیریت اجتماعات و جلسات را هم داشته باشید. این بهترین و اولین راه برای طی کردن راه موفقیت شماست. هیچ وقت تجربه ارتباط با مخاطبین، ارزش پاسخ سریع به کاربر و کار در بازار واقعی را از یاد نبرید.

2- آنالیتیکز،آنالیتیکز و آنالیتیکز:

به عنوان یک مدیر شبکه های اجتماعی شما همیشه باید میزان کار و نتیجه ای که به دست آورده اید را ثابت کنید . به جای درآوردن دل و روده ی سایت ها و به دست آوردن نتایج کشف و شهودی و فروختن این نتایج بی پایه و اساس به دیگران، شما به عنوان یک مدیر شبکه های اجتماعی باید به خوبی با برنامه های آنالیز این شبکه ها آشنایی داشته باشید. برنامه هایی مثل Simply Measured و Google Analytics برنامه های خوبی برای شروع هستند.شرکت طراحی سایت

article_image_one_496.jpg

3- برنامه ریزی:

برای شروع یک کمپین درست و حسابی در شبکه های اجتماعی کارهای زیادی برای انجام وجود دارد. یک مدیر شبکه های اجتماعی در بسیاری از مواقع لازم است تا دو و یا سه کمپین را با هم مدیریت کند. برنامه ریزی گسترده برای اطمینان از درست حرکت کردن و موفقیت یک کمپین بسیار مهم و اساسی ست. توانایی تشریح هدف، خلاقیت در کار، درست ارسال شدن پیام ها،برنامه زمانی و چند ده کار دیگر از بخش های مهمی از یک برنامه ریزی درست هستند که بازی شبکه های اجتماعی را به درستی پیش خواهند برد.قیمت طراحی سایت

4- مدیریت پروژه:

بعد از این که شما برنامه ریزی یک کمپین را به پایان رساندید، حالا وقت اجرا کردن آن است. موفقیت کمپین ها در شبکه های اجتماعی بسته به همه تیم اجرا کننده آن هاست نه تنها شما. برای موفقیت، شما نیاز به پست های وبلاگی، ویدئوها، گرافیک مناسب و لوگوی خوبی برای کارتان دارید. توانایی انجام یک پروژه از لحظه ی شروع تا پایان آن و درست تقسیم کردن مسئولیت ها میان اعضای تیم، یکی از وظایف بسیار مهم شما به عنوان مدیر است. سعی نکنید به تنهایی از عهده همه مسئولیت ها بر بیایید و توقع داشته باشید که همه چیز به خوبی پیش رود. توجه خود را معطوف رهبری خوب و آموزش کار گروهی در تیم خودتان کنید.

5- تولیدات گرافیکی:

تصویر در شبکه های اجتماعی همه چیز است. و حالا که در دهه ی اوج طراحی گرافیک برای وب به سر می برید از ویژگی های تصویری درست و به جا در کارهایتان استفاده کنید و مهارت های عکاسی و ساخت ویدئوی تان را بالا ببرید.

6- اولویت بندی:

اولویت بندی کارها و برنامه ها نه تنها در این رشته کاری بلکه در همه شغل ها بسیار مهم است. به هر حال برای مدیران شبکه های اجتماعی، مهم است با توجه به اهدافشان اولویت هایشان را لیست کنند. هدفتان فروش است یا سامان دهی؟ آیا باید توجهتان را معطوف به تجارت واقعی کنید یا حواستان به سرویس دهی به مشتریان باشد؟ همه ی این چیزها باید تحت نظر مدیر تیم شبکه های اجتماعی باشد. اما شما باید در کارهایتان اولویت بندی داشته باشید.

7- گوش شنوا باشید:

روی مهارت های شنواییتان کار کنید. همیشه تلاش نکنید که بحث را در دست بگیرید بل که با بحث پیش بروید. این کار را هم برای کارهای آن لاین و هم آف لاین انجام دهید. به حرف های افراد تیم و همکارانتان گوش بدهید و از آن ها بازخورد بگیرید. همین کار را با فالوئرهای توئیتر و مشتری های آن لاین هم انجام دهید.طراحی سایت اختصاصی     

8- پوست کلفت باشید:

نمای بیرونی یک کمپانی بودن کار ساده ای نیست.، به خصوص زمانی که با دنیای ناشناخته ای مثل اینترنت روبرو هستید. اجازه ندهید نفرت پراکنی ها شما را نا امید کنند. آن ها را نادیده بگیرید و به کارتان ادامه دهید.

9- بحث کنید:

شبکه های اجتماعی در ابتدای راهشان هستند. بعضی افراد هنوز از ارزش شبکه های اجتماعی برای رشد برندشان آگاه نیستند.منابع کافی برای مطالعه و ارزیابی وجود ندارد و شما هنوز نمی توانید بهترین کاری را که در توانتان هست انجام دهید. اما راه حل چیست؟ کمبودهایش را جبران کنید. یاد بگیرید که چطور ویدئوهای خودتان را بسازید، با آدم های تاثیر گذار اینترنت رابطه ایجاد کنید و ریچ صفحه هایتان را بالا ببرید، طراحی های گرافیکی خاص خودتان را داشته باشید. مدیر شبکه های اجتماعی باید یاد بگیرد که چطور با حداقل ها بهترین کارها را انجام دهد.

10- ریسک پذیر باشید:

شاید این مهم ترین نکته اشاره شده در این لیست باشد، یک مدیر شبکه های اجتماعی نمی تواند ترس از شکست داشته باشد. شبکه های اجتماعی هنوز در حال جنگ برای بقا هستند و بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید این است که آن ها را تجربه کنید و آماده شوید تا با شکست های کوچک و بزرگ روبرو شوید.اما اجازه ندهید که این شکست ها شما را بترساند.

 

طراحی سایت تهران     

 




ن : sam
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399

چه فلسفه اي بايد به خواسته مديريت بازاريابي که طراحـي اسـتراتژي بـراي ايجاد رابطه سودمند با مشتريان هدف مـي باشـد جهت بدهد؟ چـه وزني بايد به خواسته هاي مشتري، سازمان و جامعـه داد؟ در موارد بسياري اين خواسته ها با هم در تضـاد هستند. پنج رويكرد متفاوت وجود دارد كه سـازمانها بـر اساس آنها شكل گرفتـه و اسـتراتژي بازاريـابي را بـه اجرا در مي آورند: توليد، محصول، فروش، بازاريـابي و بازاريابي اجتماعي.

1- رويكرد توليد

رويكرد توليدبـر ايـن طـرز فكـر شـكل گرفـت كـه مصــرف كننــده محصــولي كــه در دســترس بــوده و استطاعت خريد آن را داشته باشد، كاملاً مـي پسـندد. بنابراين، مديريت بايد تلاش خود را در جهت افزايش كارايي توليد و توزيع متمركز سازد. اين رويكرد، يكي از قــديمي تــرين گرايشهاســت كــه راهنمــاي فروشندگان بوده است. اين رويكرد هنوز هم در برخـي مـوارد كارساز است. مثلاً شركت لنووو(Lenovo) ، بازار رقابتي و حساس به قيمت كامپيوتر در چين را به وسيله نيروي كار ارزان قيمت، كارآيي بالا در توليد و توزيع عمده، به انحصار خود در آورده است. با اينكه اين رويكرد در بعضي موارد كارساز است، اما ممكن است منجر به نزديك بيني در بازاريابي شـود. شركت هايي كه از اين رويكرد پيروي مي كنند، دست به ريسك بزرگي زده و ممكن است با تمركز زياد بر عمليـات خودشـان، از نيازهاي واقعي مشتري يعني مرتفع كردن نيازها و ايجاد رابطه با او، غافل شوند.

article_image_one_419.jpg

2- رويكردمحصول

رويكرد محصول بر اين ايده تكيه دارد كه مشتري علاقه مند كالايي است كه بهترين كيفيـت، بـازده و خصوصـيات ابتكـاري را داشته باشد. در اين رويكرد استراتژي، بازاريابي بر بهبود مستمر محصول متمركز مي شود. كيفيت و بهبود محصول بخش مهمي از بيشتر استراتژي هاي بازاريابي ميباشد. اما تأكيد صرف بر محصولات شركت ممكن است به نزديك بيني بازاريابي منجر شود. مثلاً بعضي از توليد كنندگان تصور مي كنند اگر بتوانند تله موش بهتري توليد كنند، همـه دنيا به دنبال آنها مي آيد، اما معمولاً آنها شوكه ميشوند! خريداران به دنبال راه حل بهتري براي مشكل موش ميگردند و ايـن الزاماً به معني تله موش بهتر نيست. راه حل بهتر ممكن است يك اسپري شيميايي، خدمات دفع موش و يا هر چيزي كه بهتر از تله موش است باشد. از اين گذشته، تله موش بهتر تنها در صورتي به فروش مي رسد كه توليد كننده آن را بـه شـكلي جـذاب طراحي، بسته بندي و قيمت گذاري كرده باشد؛ آن را از طريق شبكه توزيع مناسبي توزيع كرده باشد؛ توجه مردم را به آن جلب كرده باشد؛ و مشتريان را متقاعد كند كه اين، محصول بهتري است.

3- رويكرد فروش

شركتهاي بسياري پيرو رويكرد فروش هستند؛ اين رويكرد تأكيد مي كند كه فروش شركت تنهـا در صـورتي بـه ميـزان كـافي خواهد بود كه شركت در زمينه معرفي و فروش زياد تلاش كند. اين رويكرد معمولاً براي كالاهاي ناخواسته بكار مي رود؛ يعنـي كالاهايي كه خريداران معمولاً به خريد آنها فكر نمي كنند، مثل بيمه و اهداء خون. شركت هاي اين بخش بازار بايد چشم انـدازها را مورد بررسي قرار داده و محصولات را بر اساس سودمندي آنها به فروش برسانند. البته چنين روشهاي تهاجمي ممكن است ريسك زيادي نيز در بر داشته باشند. تأكيد اين اسـتراتژي بـر دسـتيـابي بـه معاملات منجر به فروش بوده و به ايجاد رابطه هاي طولاني مدت و ارزشمند با مشتري توجهي نـدارد. معمـولاً هـدف فـروش چيزيهايي است كه توليد شده، نه توليد محصولاتي كه بازار خواهان آن است. فرض بر اين است كه مشتريان محصولات را كـه در نتيجه چرب زباني خريده اند، دوست خواهند داشت. اگر هم دوست نداشته باشند، موضوع را فراموش كـرده و بـاز هـم آن را مي خرند. اما اين فرض معمولاً فرض درستي نيست.

4- رويكرد بازاريابي

بر اساس رويكرد بازاريابي، رسيدن به اهداف سازماني مستلزم شناخت نيازها و خواسته هاي بازار هدف و مرتفع ساختن آن بـا رضايت مندي مورد انتظار به صورتي بهتر از رقبا ميباشد. در رويكرد بازاريابي، تمركز بر مشتري و ارزشهاي مور نظـر آن، مسـير فروش و منفعت است. بر خلاف فلسفه مبتني بر محصول كه شعارش "بساز و بفروش" است، در رويكرد بازاريـابي، تأكيـد بـر مشتري بوده و شعار آن "حس كن و به آن جواب بده" مي باشد. در اين فلسفه، نه تنها به بازاريابي به چشم يك شكارچي نگاه نمي شود، بلكه ديدگاه باغباني است؛ يعني كار ما پيدا كردن و شكار كردن مشتري مناسب براي محصـول توليـد شـده نيسـت، بلكه تلاش ما توليد محصول مناسب براي مشتري است. چشم انداز رويكرد فروش، درون به بـرون اسـت؛ از كارخانه شروع شده، بر محصولات فعلي كارخانه متمركز مي شود و با بكارگيري نيروي زيـادي در بخـش معرفـي و فـروش، بـه فروش سودمندي دست مي يابد. در اين رويكرد به طور كلي بر چگونگي غلبه بر مشتري توجه ميشود- دستيـابي بـه فـروش كوتاه مدت و توجه بسيار كم به اينكه چي كسي و براي چه خريد ميكند.

در مقابل ، چشم انداز رويكرد بازاريابي، برون به درون است. هرب کلر ، مدير اجرايي خطوط هوايي سـاوت وسـت در ايـن مورد مي گويد: «ما بخش بازاريابي نداريم؛ ما بخش مشتري داريم.» همچنين يكي از مديران اجرايي فورد ميگويـد« : اگـر مـا مشتري مدار نباشيم، ديگر ماشين هاي ما وجود نخواهند داشت». رويكرد بازاريابي، از تعريف دقيق بازار شروع شده، بر نيازهاي مشتريان متمركز شده و كليه فعاليت هايي كه بر مشتري تأثير مي گذارد را به صورت يكپارچه در مي آورد. در عـوض، ايـن روش منجر به روابط ماندگار با مشتريان مناسب بر اساس ارزش مورد نظر مشتري و رضايت او ميشود. اغلب، پيروي از رويكرد بازاريابي نيازمند كارهايي بـيش از پاسـخگويي بـه نيازهـاي بيـان شـده و واضـح مشـتري اسـت. شركتهاي مشتري مدار، مشتريان فعليشان را عميقاً مورد تحقيق قرار ميدهند تا با خواسته هاي آنها آشنا شده، ايده هاي جديد محصول و خدمات را جمع آوري كنند و پيشنهادهاي ارتقاء محصولات را بررسي كنند. اين شركتها، وقتي نيازها مشخص بـوده و مشتري بداند كه واقعاً دنبال چه چيزي است، به نحو مطلوبي اثر بخش هستند.

در بســياري از مــوارد، مشــتريان نمي دانند كه دنبال چه چيزي هسـتند و يا حتي چه چيزهاي ممكن است. مـثلاً،20سال قبل چنـد نفـر متقاضـي تلفـن همـراه، دسـتگاه فكــس، كپـي خـانگي، فروش 24 ساعته بـرخط، پخـش DVD، سيستم جهت يابي ماهوارهاي در ماشـين و يا كامپيوتر قابـل پوشـيدن بودنـد؟ در اين موقعيتها، به بازاريابي مشتري-مـدار نياز داريم؛ يعني شـناخت نيـاز مشـتري حتي بهتر از خود او و ساخت محصولات يا ارائـه خـدماتي كـه نيازهـاي پيـدا يـا پنهـــان را در حـــال و آينـــده مرتفـــع مي سازد. يكـي از مـديران تـري ام(3M) ميگويد: هدف ما اين است كه مشتري را به جايي كه ميخواهد برود، راهنمايي كنيم؛ حتـي قبـل از اينكـه بدانـد كجـا ميخواهد برود.

5- رويكرد بازاريابي اجتماعي

رويكرد بازاريابي اجتماعي اين سـوال را مطرح ميكند كه آيا در رويكـرد صـرف بازاريــــابي تضــــاذ بـــــين خواســته هــاي كوتــاه مــدت مصرف كننده و رفاه بلند مدت او مورد چشم پوشي قرارگرفته است يا خير. آيا شركتي كه به رفع نيازهاي كوتاه مدت مشتريان مي پردازد، رفاه آنها دردرازمدت را نيز مـورد توجـه قـرار داده اسـت؟ در رويكـرد بازاريـابي اجتماعي، استراتژي بازاريابي بايد طوري تنظيم شود كه خوشبختي مصرف كننده و اجتماع را فراهم كرده يا آن را بهبود بخشـد. صنعت غذاي فوري(Food Fast) را در نظر بگيريد. امروزه فروشگاههاي زنجيره اي بسيار بزرگي را ميبينيد كه غـذاهاي خـوش طعم و مناسب را با قيمت معقول عرضه كنند. در حال حاضر، از مصرف كنندگان و گروههاي طرفدار محيط زيست بسياري لب به اعتراض گشوده اند.مثلاً فروشگاه هاردي(Hardee) غذاهايي مثل كلفت برگر غولها(Thickburgur Monster) را توليد ميكنـد. اين ساندويچ شامل دو قطعه150 گرمي گوشت گوساله، چهار لايه گوشت خوك، سه لايه پنير آمريكـايي، سـس مـايونز و نـان چرب شده ميباشد. اين غذا 1420 كالري و 102 گرم چربـي دارد. مـك دونالـد و برگـر كينـگ هـم هنـوز غذاهايشـان را بـا روغنهايي سرخ مي كنند كه داراي چربي ترانس بالا بوده و باعث گرفتگي رگها ميشود. كارشناسان خبره معتقدند كه همبرگـر، مرغ سرخ شده، سيب زميني سرخ شده و اغلب غذاهاي فوري ديگر داراي چربي و نمك زيادي هستند. امروزه غذاها، بـه مقـدار زيادي عرضه ميشوند كه منجر به اپيدمي چاقي در سطح ملي شده اسـت. ايـن محصـولات، در بسـته بنـدي مناسـبي عرضـه مي شوند، اما همين بسته بندي باعث ايجاد زباله و آلودگي محيط زيست شده اسـت. بنـابراين فروشـگاههاي زنجيـره اي غـذاي فوري كه نياز كوتاه مدت مصرف كنندگان را بـا موفقيعـت برطـرف كـرده انـد، ممكـن اسـت باعـث صـدمه زدن بـه سـلامت مصرف كنندگان و مشكلات زيست محيطي در بلند مدت شوند.

شركت بايد در استراتژي بازاريابي خـود، تعـادلي بـين سـه موضـوع اصـلي برقرار كند: منفعت شركت، خواسته هاي مشـتري و مصـلحت جامعـه. جانسـون انـد جانسـون (Johnson & Johnson)، يكـي از شركتهاي موفق در اين زمينه است. موارد مهم از ديدگاه اين شركت كه بر درستكاري، كمال و توجه به مردم قبل از توجـه بـه منافع مادي تأكيد مي كند، به صورت سندي رسمي با نام عقيده ما، تهيه شده است. بر طبق اين سـند، جانسـون انــد جانســون حاضــر اســت متحمــل ضــرر هنگفتي بشود ولي مجموعـه اي از توليـدات خود را به بازار نفرستد. به مورد غم انگيزي توجه كنيد كـه در آن هشـت نفـر بـر اثـر بلعيـدن كپسـولهاي آغشته به سيانور بـا تـايلنول(Tylenol) كـه يكي از برندهاي جانسون اَند جانسون اسـت كشته شدند. هرچند جانسون انـد جانسـون متوجه شـد كـه ايـن قرصـها تنهـا در يـك فروشگاه جابجا شده بودند، نـه در كارخانـه، اما كليه توليدات خود را از بازار جمـع آوري كرد. اين عمل بـراي شـركت 100 ميليـون دلار هزينه در بر داشت. امـا، در دراز مـدت، جمع آوري سريع تايلنول باعث شد اعتماد و وفـاداري مصـرف كننـدگان بـه ايـن مـارك افزايش پيدا كند. هنوز هم تـايلنول يكـي از برندهاي معروف در بـازار قرصـهاي تسـكين درد مي باشد. مديريت جانسون اند جانسـون ياد گرفت كه انجام كار درست هـم بـه نفـع مـردم اسـت و هـم بـه نفـع شـركت. رالــف لارسن(Larsen Ralf) ، مدير عامل جانسـون اند جانسون ميگويـد: بـه سـندعقيـده مـا، نبايد بـه عنـوان يـك برنامـه رفـاه اجتمـاعي نگـاه كـرد،... بلكه فقط تجارت خوبي است. اگر ما عادت كنيم كه هميشه كار خوب را انجـام دهـيم، درايان روز، بازار پاداش ما را مي دهد. بدين سان، فداكاري جانسون اند جانسون براي مصرف كنندگان و ياري عمومي، باعث شـده است كه اين شركت يكي از شركت هاي مورد تحسين و سودآور در آمريكا باشد.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت تهران

بیشتر بخوانید: طراحی سایت ارزان

بیشتر بخوانید: طراحی سایت حرفه ای

بیشتر بخوانید: طراحی سایت کرج

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شیراز

بیشتر بخوانید: طراحی سایت اصفهان


ن : sam
ت : سه شنبه 11 شهريور 1399

یکی از کارفرمایان که صاحب یک شرکت تبلیغاتی است می گوید اولین سوال داوطلبان استخدام وقتی برای مصاحبه مراجعه می کنند و یا هنگام تماس تلفنی این است که شغل که بازاریابی نباشد! اگر به روزنامه های کثیر الانتشار و یا سایر مراجع منتشر کننده آگهی های استخدامی مثل سایت های معتبر مراجعه کرده باشید خواهید دید که بخش عمده ای از آگهی های استخدامی مربوط به استخدام بازاریاب مجرب و کارکشته است. شغلی که در ایران طرفدار چندانی ندارد.

این در حالیست که بازاریابی و مدیریت بازاریابی یکی از پر فروش ترین شغل های جهان است که سالهاست در لیست پردرآمد ترین شغل های جهان قرار می گیرد اما چرا جویندگان کار در ایران دوست ندارند بازاریاب شوند؟ 5 مورد از مهم ترین دلایل به شرح زیر هستند :

1. آموزش نادرست

رشته بازاریابی در کشور پایگاه آموزشی و علمی درستی ندارد بنابر این کسانی که در این رشته مهارت دارند اغلب در رشته های دیگر تحصیل کرده اند. پس اولویت استخدامی شان رشته تحصیلی شان است. به این ترتیب چندان در پی استخدام شدن در بخش فروش نیستند.

article_image_one_444.jpg

2. مزایای ناکافی

حقیقت این است که تا فروشنده خوب نباشد بهترین محصولات و خدمات هم روی دست کارفرماها و کارآفرینان می ماند بنابر این مدیران معمولا توجه ویژه ای به بخش فروش و کارکنان آن دارند این در حالیست که در ایران این امر کمتر مورد توجه قرار می گیرد و اغلب حقوق وپورسانت های بسیار اندک پرداخت می شود که به هیچ وجه پاسخگوی زحمات این قشر نیست.

3. باور عمومی غلط

بازاریاب هنرمندی است که تلاش می کند با ارائه مناسب یک محصول پروسه فروش را تسریع کند این در حالیست که در کشور بازاریابان به افراد دغلی تعبیر می شوند که با چرب زبانی می خواهند مردم را وادار به خرید کنند. تنها به سبب تصورات نادرست از این شغل، خیلی ها حاضرند بیکار بمانند اما بازاریابی نکنند!

4. بازاریابی شغل مردانه است

برخی تصورات براین است که این شغل یک حرفه کاملا مردانه است در حالی که در بسیاری از شرکت های موفق اکثر کارکنان و مدیران این بخش خانم ها هستند. واقعا همیشه لازم نیست در پروسه فروش یک محصول از ظرافت های زنانه بهره برد. اگر اصول کار را بدانی مشتری همیشه خریدار یک محصول خوب است. امری که بسیاری آن را جدی نمی گیرند و به همین دلیل شکست می خورند.

5. بازاریابی شغل دائمی نیست

متاسفانه تصور عمومی جامعه ما بر این است که بازاریابی شغلی موقت است و برای دراز مدت نمی توان بر روی آن حساب کرد در حالی که تا زمانی که تولید هست فروش هم هست. اگر تعدیل نیرویی در یک سازمان صورت بگیرد بازاریابان خوب و موفق در ته لیست خواهند بود

پا نوشت:

طراحی سایت صرافی   ،  طراحی سایت تبریز  ،   طراحی سایت املاک   ، طراحی سایت پوشاک ،  طراحی سایت خودرو

طراحی سایت ترکیه ،  طراحی سایت ارومیه  ،   طراحی سایت گرگان   ، طراحی سایت همدان ، طراحی سایت اراک ،

 طراحی سایت صرافی


ن : sam
ت : سه شنبه 11 شهريور 1399

همه ما در طول زندگی در حال مذاکره هستیم؛مذاکره با همکاران، همسر یا فرزندان. اگر تلاش می کنیم مشاجره ای را حل و فصل کنیم، درباره چیزی به توافق برسیم، یا برای رسیدن به سود چانه می زنیم، همه و همه در حال مذاکره هستیم. مذاکره مهارتی نیست که گهگاه برای رویداد های مهم به آن نیاز داشته باشید. مذاکره برای بدست آوردن آن چه در زندگی می خواهید لازم و ضروری است.

در اینجا 6 مهارت اصلی وجود دارد که همه باید برای داشتن یک مذاکره خوب از آنها پیروی کنیم :

1-آمادگی

در هر مذاکره باید در سه حوزه زیر آمادگی کسب کنید:

  • آمادگی درباره خودمان: آماده کردن خودمان یعنی بدانیم از زندگی چه می خواهیم. آمادگی باعث افزایش اعتماد به نفس خواهد شد و از این طریق از نقاط قوت و ضعف خود آگاه خواهیم شد و حتی باید بدانیم که برای آینده مان چه برنامه ریزی هایی داریم. همچنین باید خودمان را برای موقعیت های خاص در مذاکره آماده کنیم و این می تواند منوط بر آگاهی بر نیازهایمان باشد به طور مثال اگر صبح های زود خیلی سرحال نیستیم، هرگز ملاقات های مهم را ساعت 7 صبح برنامه ریزی نکنیم.
  • آمادگی درباره دیگری: در میز مذاکره هرچه بیشتر از فرد روبه رویتان اطلاعات کافی داشته باشید می توانید راحت تر با او صمیمی شده و با اعتماد به نفس بیشتری با او مذاکره کنید.قبل از هر چیزی بهتر است محدوده اختیارات فردی که با او مذاکره خواهید کرد را بدانید، یعنی آگاه باشید که او قرار است تاییدیه ای را از بالادستانش بگیرد یا خودش تایید کننده است.
  • آمادگی درباره بازار: همواره سعی کنید اطلاعات به روز و کاملی از موضوعی که قرار است در مورد آن مذاکره کنید داشته باشید و همیشه سعی کنید آگاه ترین فرد در جلسه مذاکره درباره موضوع مورد نظر باشید.لازم است درباره مواردی که قرار است در جلسه مذاکره مطرح شوند، آگاهی کاملی داشته باشید. همچنین باید بدانید که این موارد برای طرف مقابل تا چه اندازه ارزش دارند. از پرسیدن سوالات مختلف نترسید. پرسیدن سوال نشان می دهد که به موضوع علاقه مندید و می خواهید بیشتر بدانید.همواره به فکر نکات تازه در صنعتی که در آن مشغول هستید، باشید. هرچه بیشتر درباره تجارتتان آگاهی داشته باشید، بیشتر به سودتان خواهد بود.
article_image_one_483.jpg

2- هدف گذاری و تعیین مرزها و محدودیت ها

این سوال ساده را قبل از مذاکره از خود بپرسید: " از این جلسه مذاکره چه می خواهم؟" این پاسخ می تواند خیلی خوب به شما کمک کند تا هدف گذاری خوبی داشته باشید. سعی کنید برای هر جلسه هدف های مناسب و معقول داسته باشید. پس از هدف گذاری باید بتوانید حد و مرز هایتان را مشخص کنید، یعنی تا چه زمانی حاضرید مذاکره را برای رسیدن به این هدف ها ادامه دهید و چه زمانی مذاکره را متوقف می کنید و جای دیگری سراغ فرد دیگری برای مذاکره می روید. به طور مثال هنگام جلسه ی مصاحبه شغلی ممکن است حداقل حقوق مورد نیاز، مرزی باشد که برای خود تعیین کرده اید. در صورتی که مرزی نداشته باشید، دیگران آن قدر از شما سوء استفاده می کنند که دیگر چیزی برای بخشیدن ندارید.

3- گوش بدهید

خیلی ها فکر می کنند که شنونده های خوبی هستند. اگر شما هم جزء این گروه هستید به جای مغرور بودن می توانید از نزدیکانتان سوال کنید که آیا واقعا شنونده ی خوبی هستید یا نه. گوش دادن یکی از مهم ترین مهارت ها در مذاکره است. قبل از مذاکره دقت کنید که می خواهید درباه ی چه مواردی اطلاعات کسب کنید. در طول جلسه ی مذاکره به دقت به حرف هایی که می شنوید گوش فرا دهید. تا جایی که می توانید اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری کنید تا مذاکره ای موفق داشته باشید. عادت های اشتباه گوش دادن خود را شناسایی کنید. همیشه چیزی با ارزش در حرف های طرف مقابل وجود دارد.
چند توصیه برای بهتر گوش دادن؛ بی نظمی های اطرافتان را سروسامان بدهید. قبل از پاسخ دادن تا سه بشمارید تا سوالی را که شنیده اید خوب در ذهن تان تحلیلی کنید. آگاهی و حضورتان را از دست ندهید. بخشی از روند گوش دادن به تعامل میان دو طرف باز می گردد. هنگامی که به حرف های طرف مقابل گوش می دهید، اگر نکته ی مبهمی وجود دارد درباره اش سوال کنید. هرگز صحبت های کسی را که در حال پاسخ دادن به سوالات شماست قطع نکنید.

4- واضح وشفاف باشید

در آن چه که به زبان می آورید و آن چه انجام می دهید شفاف باشید. باید مطمئن باشید که رفتارهایتان، زبان بدن، لحن وکلامتان پیامی واحد را منتقل کنند. مذاکره کننده خوب کسی است که به سادگی با دیگران ارتباط برقرار می کند و احساس، رفتار و افکار دیگران را درک می کند. همیشه هدفتان را ازآن چه درباره اش حرف می زنید بدانید و حاشیه نروید. به تعهداتتان پایبند باشید. اگر قرار است با کسی ساعت 10 تماس بگیرید، حتما راس ساعت مقرر این کار را انجام بدهید. در ساعات شلوغ کاری معمولا خیلی با خودمان و دیگران شفاف و صریح نیستیم. هنگامی که چیزی به زبان می آورید، اما به طور دیگری عمل می کنید، باعث سردرگمی دیگران می شوید.

5- فشردن دکمه توقف

هرکسی دکمه توقفی دارد. این دکمه در ذهن ما قرار دارد و باعث می شود هنگام مذاکره از احساسات و هیجانات دور باقی بمانیم. برخی بیشتر از دیگران از این دکمه استفاده می کنند و برخی هرگز از آن استفاده نمی کنند. به شکل های مختلف می توان از این دکمه استفاده کرد؛ چند دقیقه استراحت در حین مذاکره ای پرهیجان یا لحظه ای سکوت ، هنگامی که با نظر کسی موافق نیستید. هنگامی که در جلسه ی مذاکره از دکمه توقف استفاده می کنید، از به زبان آوردن مواردی که بعداً ممکن است باعث تاسف تان شود خودداری می کنید. هرگز اجازه ندهید احساسات و هیجانات کنترل رفتارهایتان را در اختیار بگیرند. اگر به نظر می رسد که مذاکره ای به نتیجه نمی رسد و به بن بست رسیده است، می توانید از دکمه توقف برای فکر کردن و رسیدن به راه حل استفاده کنید. به جای درخواست های غیر منطقی یا عصبانیت در چنین مواقعی، به خودتان استراحت بدهید و جلسه ی مذاکره را مدتی بعد پیگیری کنید.

6- توافق یا توقف

گاهی با وجود این که دو طرف درباره ی موارد مهم موافق هستند، به نظر می رسد رسیدن به توافق نهایی مشکل است. گاهی دلیل این اتفاق این است که فردی در جلسه مذاکره مشکل سازی می کند. برای رهایی از مشکلاتی این چنینی نیز به فشردن دکمه توقف نیاز دارید. تا جایی که مشکل ایجاد نمی کند، جلسات مذاکره را قطع کنید و اجازه بدهید همه استراحت کنند. گاهی مذاکرات به دلیل تاکتیک های طرف مقابل متوقف می شود. این تاکتیک ها می توانند هدفی مثل تغییر نظرات یا بررسی مساله توسط فرد بالادستی که در جلسه حضور ندارد را دنبال کنند. هنگامی که با برخورد هایی این چنینی مواجه می شوید، بهتر است شما هم دکمه توقف مذاکرات را فشار دهید. در این مواقع تاکتیک های طرف مقابل را بررسی کنید و هنگامی که دوباره به مذاکره باز می گردید، سوالاتی روشنگر را از آن ها بپرسید.
به توافق رسیدن همیشه روندی ساده و بی دردسر نیست. گاهی لازم است با کسی سروکله بزنید که نگران چیزی است یا از رئیس اش می ترسد که مبادا او توافق بدست آمده را قبول نکند. دوباره می توانید سوال هایی بپرسید که مشکلات موجود را برایتان روشن کند و به این فرد کمک کنید برای این مشکلات راه حل هایی مناسب پیدا کند. مذاکره کننده خوب کسی است که به طرف مقابل کمک کند تمامی مزایای پیشنهادش را متوجه شود و به او کمک کند این پیشنهاد را به شکل کاملی برای هر کسی که لازم است دوباره مطرح کند.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به   طراحی سایت   ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی  را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت  پیام آوا را برای این کار نگاه کنید.

 

شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب  طراحی سایت ارزان  و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات  طراحی سایت تهران  را به شما عرضه می کند. همچنین  طراحی اپلیکیشن  موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید. طراحی اپلیکیشن موبایل  را با ما تجربه کنید.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد


ن : sam
ت : سه شنبه 11 شهريور 1399

می توان گفت مهمترین ویژگی برای به کار گرفتن استراتژی درست در زمان رکود، شناخت مشتری است. باید بدانید که آنها چگونه می اندیشند و چگونه رفتار می کنند. همچنین باید بدانید که وضعیت اقتصادی فعلی چگونه بر مشتری های شما تاثیر گذاشته است. برای مثال اگر کالایی می فروشید که طبقه مرفه جامعه مشتری شما هستند، واکنش مشتری های شما نسبت به رکود اقتصادی با واکنش طبقات پایین تر متفاوت خواهد بود.

می توان از این پنج استراتژی در زمان رکود برای مقابله و عبور از آن استفاده نمود.

1- تحقیقات روی مشتری:

به جای اینکه بودجه خود را صرف تحقیقات بازار کنید، به این احتیاج دارید که بفهمید مشتری ها در دوران رکود چگونه ارزش های خود را بازتعریف می کنند و به رکود پاسخ می دهند. برای مثال کشش قیمتی تغییر می کند، یعنی اگر قبلا افزایش ده درصدی قیمت تاثیر چندانی بر میزان فروش نمی گذاشت اما اکنون ممکن است کمی افزایش قیمت باعث شود تا مشتری ها به سرعت ناپدید شوند. همچنین مشتری ها در دوران رکود زمان بیشتری را صرف می کنند تا کالاهایی را بیابند که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردارند. آنها همچنین بیش از گذشته چانه زنی می کنند. عقب انداختن خرید، توجه بیشتر به حراج ها و کمتر خرید کردن از ویژگی های اصلی رفتار مصرف کنندگان در دوران رکود است.

article_image_one_477.jpg

2- تمرکز روی ارزش های خانوادگی:

وقتی دوران سخت اقتصاد فرا می رسد، جایگاه ارزش های خانوادگی برای مصرف کنندگان افزایش می یابد. به همین خاطر در این ایام معمولا آگهی هایی که مفاهیم فردگرایانه دارند جای خود را به آگهی هایی می دهند که صحنه هایی خانوادگی در آنها به چشم می خورد. جالب اینکه معمولا در دوران رکود میزان فروش کارت های تبریک، استفاده از تلفن و همچنین خرید لوازم منزل افزایش می یابد. به همین خاطر باید تلاش کنید تا محصول خود را به نوعی با ارزش های خانوادگی پیوند بزنید و به مصرف کنندگان نشان دهید که شما هم برای کانون خانواده ارزش قائلید.

3- حفظ هزینه های بازاریابی:

البته مهلک ترین اشتباه در دوران رکود، کاهش قابل توجه هزینه های بازاریابی است اما شیوه هوشمندانه این است در دورانی که بسیاری از رقبا توان پرداخت هزینه های بازاریابی را ندارند یا اینکه تمایلی به آن نشان نمی دهند، شما با بهره گرفتن از بازاریابی، سهم خود در بازار را افزایش دهید.حتی اگر می خواهید هزینه های بازاریابی خود را کاهش دهید باز هم بهتر است این کار را هوشمندانه انجام دهید. برای مثال اگر هر روز یک آگهی ۳۰ ثانیه ای از شما در تلویزیون پخش می شود، به جای اینکه روزهای پخش آگهی را تغییر دهید، بهتر است از زمان آن بکاهید و در عوض باز هم هر روز در تلویزیون دیده شوید.

4- تجدید نظر در پیش بینی ها:

دوران رکود فرا رسیده، ممکن است از شنیدن این حقیقت خوشحال نشوید. اما هر چه زودتر آن را بپذیرید، از شانس بیشتری برای عبور از روزهای سخت برخوردار خواهید بود. یکی از نخستین اقدامات پس از پذیرش ورود اقتصاد به رکود این خواهد بود که در پیش بینی های خود تجدید نظر کنید.بیشتر طرح های شما در مورد اینکه طی ماه های آینده چقدر فروش خواهید داشت دیگر کاربرد چندانی نخواهد داشت. قواعد بازار نیز به طور کلی تغییر می کند. در این دوران بهتر است وضعیت بازار در رکودهای سابق را مورد مطالعه قرار دهید تا تصویر بهتری از آنچه پیش رو دارید به دست آورید.

5- حمایت از توزیع کنندگان:

در دورانی که اطمینان چندانی به بازار وجود ندارد، هیچ کس دوست ندارد که انبارش مملو از کالاهای فروش نرفته باشد. به همین خاطر سعی کنید روابط خود با توزیع کنندگان را توسعه دهید تا آنها انگیزه بیشتری برای فروش محصولات شما داشته باشند. تغییر در قراردادها و در نظر گرفتن امتیازاتی برای توزیع کنندگان می تواند به عبور شما از روزهای سخت یاری رساند. توزیع کنندگان در این دوران با مشکلات پرشماری از جمله مشکل نقدینگی مواجه می شوند. پس تلاش کنید حسن نیت خود را به آنها نشان دهید.



ن : sam
ت : سه شنبه 11 شهريور 1399


با انتشار روز افزون محتوا بر روی وب، سازمان‌ها در کنترل و مدیریت آن دچار مشکلات بیشتری می‌شوند. تام می در گفتگویی با کریستینا هالو رسن در رابطه با «استراتژی محتوا» و کارایی آن به گفتگویی نشسته اند.
عبارت «استراتژی محتوا» در سال 2009، اصطلاحی نا آشنا و غریبه بود. اما در حال حاضر، بسیار شناخته شده و خبر ساز است. کتاب‌های زیادی در این باره نگاشته شده، شرکت‌های تخصصی در این حوزه پدید آمدند و حتی کنفرانس‌های زیادی درباره آن اجرا شدند. کریستینا هالو رسن، تا حدود زیادی با انجام پروژه های خستگی ناپذیر در این راه، به تنهایی نقشی مهم در حوزه استراتژی محتوا داشته است.

او را به عنوان وکیل مدافع این طرح می‌شناسند. وکیلی که دستی بر آتش طراحی وب سایت وکلا هم دارد. هالورسون مؤسس و مدیرعامل موسسه مشاوره ای استراتژی محتوا با نام brain traffic است. نگارنده کتاب «استراتژی محتوا برای وب» در سال 2009 بوده و در این حوزه، کنفرانس confab را راه اندازی کرده است. او همچنین مجری برنامه content talks نیز هست. بنابراین به نظر می‌رسد برای دریافت پاسخ‌های خود در مورد استراتژی محتوا به سراغ فردی مناسب رفته‌ایم. در عین حال باید دانست که حتی امروز نیز کسانی در حوزه وب حضور داشته که دقیقاً معنای استراتژی محتوا را نمی‌دانند.

استراتژی محتوا، شما را در هدایت محتوا برای دستیابی به اهداف کسب و کار خود، یاری می‌کند. بر اساس گفته خانم هالو رسن؛ سازمان‌ها با استفاده از آن می‌توانند به ایجاد، انتقال، مدیریت و تعیین تکلیف محتوای آنلاین و یا آفلاین وب سایت خود، بپردازند. انتشار محتوا و مدیریت چرخه عمر آن برای مردم ساده تر خواهد شد. چرا که برنامه ریزی و مدیریت محتوا جزء جدایی ناپذیر استراتژی محتوا است.

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به   طراحی سایت   ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی  را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت  پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. 

بسیاری از مردم بر این باورند که استراتژی محتوا، وسیله ای برای ساخت محتوا است. اما به گفته هالو رسن؛ این در حقیقت بخش ساده کار است. چرا که مدیریت بلند مدت محتوا، بسیار چالش بر انگیز و جدی بوده که در مراحل بعد از ایجاد محتوا، اتفاق می‌افتد. استراتژی محتوا در واقع دانستن مبدأ محتوا، شناختن شخص حقوقی یا حقیقی منتشر کننده محتوا، شناختن صاحبان محتوا و مقصد آن است.

بنابراین می‌توان گفت؛ استراتژی محتوا، تمرکز سازمان‌ها را از تفکر سنتی تولید و انتشار محتوا دور کرده و آن را بر مدیریت محتوا به عنوان موجودی که چرخه عمری به خصوص دارد، معطوف می‌کند. بعد از این، تعهدی بیشتر از سوی متولیان امر، نیاز خواهد بود و سازمان‌ها نمی‌توانند به یک مدیر پروژه برای انتشار محتوای وب سایت‌ها، اکتفا کنند.

www.ParsCms.com

تغییر عملکرد

در سال‌های اخیر شاهد بودیم که صنایع به استراتژی محتوا نگاهی جدی‌تر دارند. آژانس‌های تخصصی استراتژی محتوا، اقدام به نسخه پیچی برای مشتریان خود نموده و آنان را متقاعد کردند که به اپراتورهای ایجاد محتوا، بسنده نکنند. با این حال کماکان افراد کمی حاضر به پرداخت مالی برای آن بودند. اما با گذشت زمان مشتریان به این نتیجه رسیده که انتشار محتوا بدون برنامه ریزی برای آن امکان پذیر نیست و این استراتژی محتوا است که تکلیف محتوا را در مراحل مختلف مشخص می‌کند. آنان پس از مدیریت وب سایت‌ها طی سال‌های متوالی، با حجم وسیعی از داده روبرو بودند، داده‌هایی که باید نوسازی می‌شدند و یا از چرخه استفاده خارج شوند. اما این امر به دلیل در هم ریختگی و انباشتگی محتوا امکان پذیر نبود مگر با داشتن راهکاری بلند مدت و از پیش تعریف شده برای مدیریت داده‌ها به نام استراتژی محتوا.

کریستینا هالو رسن معتقد است؛ این محتوا است که بایستی با تغییرات مورد نیاز، کاربر را به سطح مطلوبی از تجربه برساند و نه جلوه های بصری و ظاهری وب سایت. به عبارت دیگر، این طراحی وب سایت است که بایستی در خدمت محتوا قرار گیرد و نه بالعکس.

اما اگر موضوع را به صورت واقع‌گرایانه تری ببینیم در خواهیم یافت که استراتژی محتوا تا کنون فقط در حد یک اصطلاح باقی مانده و در عمل، درصد بسیار زیادی از مردم از آن بهره گیری نکرده‌اند. چرا که این اصطلاح، هنوز به طور مطلوبی تبیین نشده و فقط برخی از کارشناسان و افراد خبره آن را بکار بسته‌اند. اما آنچه مشخص است، تأثیر استراتژی محتوا بر پروژه‌هایی است که هم اکنون از آن استفاده کرده و خود را در دنیای وب بالاتر می‌کشند.

استراتژی محتوا را نمی‌توان در سطح پروژه مورد بررسی قرار داد، بلکه به دلیل گستردگی دامنه پشتیبانی آن، بایستی در سطح شرکت‌ها و به صورت میدانی بررسی گردد. چه افرادی مسئولیت مدیریت محتوا را بر عهده خواهند داشت؟ آیا افرادی که در قدرت هستند، شایستگی سمت خود را دارند؟ آیا مهارت‌های درونی به درستی در ما ایجاد شده است؟ این‌ها، تماماً سؤالاتی هستند که قبل از شروع بایستی پاسخ داده شوند.

به گفته هالو رسن؛ استراتژی محتوا، برای ادارات و شرکت‌های کوچک با تعداد کارمندان 1 تا 10 نفر، مهم و حیاتی تلقی نمی‌شود. چرا که این شرکت‌ها، با انتشار و ساختار بندی صحیح داده، به راحتی می‌توانند کار خود را به پیش برده و نیازی به تدوین استراتژی ندارند. اما شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ که به انتشار محتوا به صورت گسترده در وب سایت‌های خود مشغولند، نیاز به استراتژی محتوا را به طور روز افزونی احساس می‌کنند. اما چگونه می‌توان از آن در این سازمان‌ها بهره برداری نمود؟

بر اساس آنچه می‌خواهید، برنامه ریزی کنید. در ابتدا به بازرسی و ممیزی محتوا بپردازید. از آنچه دارید، اطلاع یافته و نسبت به غنای مطالب مطمئن شوید. گزارشات لازم به افراد بالا دست را داده. نقاط ضعف و قوت آن را بیان کنید. به دنبال حامیان درون سازمانی برای برطرف کردن مشکلات محتوا باشید. افرادی که به اهمیت محتوا واقفند، بهترین گزینه هستند.

کتابی که هالورسون در این رابطه نگاشته است، نمونه ای خوب برای مطالعه در رابطه با مراحل ابتدایی تدوین استراتژی محتوا است. پیشنهاد هالورسون به شما برای مطالعات بیشتر در این رابطه، مطالعه کتاب «اصول استراتژی محتوا» نوشته ارین کیسان است. بنا به گفته او این دو کتاب مکمل یکدیگرند و با حجم کم خود، زمان زیادی از شما نمی‌گیرند. بعلاوه اینکه، برای شروع بسیار مناسب هستند. پیشنهاد دیگر او یافتن کنفرانس meetup در حوالی محل زندگی شما و شرکت در آن برای آشنایی هرچه بیشتر با موضوع است. با مراجعه به وب سایت meetup.org، می‌توانید از محل و زمان برگزاری این کنفرانس‌های بین‌المللی مطلع شوید.

مراحل بعدی

در صورتی که خواهان تبدیل شدن به متخصص حوزه استراتژی محتوا باشیم، آیا به داشتن تجربیاتی در تجربه کاربر محور نیازمندیم؟ هالو رسن با تکان دادن سر خود، منفی بودن پاسخ را اعلام می‌کند. هرگز. اگرچه مباحثات این موضوع در انجمن‌های UX شکل گرفت. اما در ادامه راه خود را به دیگر حوزه های تخصصی باز کرده و روز به روز گسترش می‌یابد. انجمن‌های بازاریابی، اجتماعات درون سازمانی، سایت‌های آموزشی آنلاین، حوزه روابط عمومی و ... همگی در حال شروع تفکر به این موضوع و پی بردن به اهمیت بالای آن هستند. همه دانسته‌اند که داشتن برنامه ای بلند مدت برای محتوا، کاری است که مدیریت و دسترسی را بسیار ساده تر از قبل کرده و به یکپارچه سازی آن می‌انجامد. متخصصین راهکارهای سامانه های مدیریت محتوا (CMS) نیز به استقبال استفاده از استراتژی محتوا می‌روند. کارن مک گرین در اجلاسی در شرکت DurpalCon در شیکاگو، عوامل شکست و پیروزی در پیاده سازی CMS را استراتژیست ها و مدیران محتوا بر شمرد و نه برنامه‌نویسان شرکت. این سخن که در برابر 500 نفر از کارکنان DURPAL بیان شد، با استقبال و تشویق حضار همراه بود.

داستان‌هایی از این دست، شواهدی بر درستی ادعای ما، مبنی بر پیشرفت سریع استراتژی محتوا در سال‌های اخیر است. با وجود اینکه وب سابقه ای بیش از 15 سال ندارد. اما با سرعتی خیره کننده در حال حرکت روبه جلو بوده است. چرا که روز به روز افراد جدید با تخصص‌های جدید و علاقه زیاد به یادگیری متدولوژی ها و شیوه های کار بهتر، به آن وارد می‌شوند. هالو رسن، این روزها در حال تدوین نسخه ویرایش شده کتاب خود با عنوان استراتژی محتوا برای وب است. او امیدوار است که این کتاب نیز به اندازه نسخه قبلی، عملیاتی و پرکاربرد باشد.

شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب  طراحی سایت ارزان  و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات  طراحی سایت تهران  را به شما عرضه می کند. همچنین  طراحی اپلیکیشن  موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید. طراحی اپلیکیشن موبایل  را با ما تجربه کنید.


ن : sam
ت : دوشنبه 23 تير 1399

 

طراحان وب برای داشتن یک زندگی حرفه ای طولانی مدت، نیاز به برنامه ریزی دارند. در این رابطه، 10 نکته ای که در ذیل آمده، شما را از مرز پیکسل‌ها فراتر برده و به مسیر کار حرفه ای دراز مدت، سوق خواهد داد.
در حال حاضر شاید شما در بهترین موقعیت خود قرار داشته باشید؛ مشتریان عالی، پروژه های جذاب و یک کارنامه درخشان کاری در پرونده خود داشته باشید. اما سؤالی که در پس ذهن شما وجود دارد؛ آیا من قادرم تا مدت‌های مدید به این کار ادامه دهم؟ آیا توان کار برای 30 تا 40 سال دیگر به این شکل را دارم؟ تفکر در مورد آینده کاری برای یک طراح، می‌تواند بسیار دلهره آور و ناخوشایند باشد.

حقیقتی مبرهن این است که همیشه، طراحان وب با مهارت‌هایی بیشتر از شما وجود خواهند داشت. تعداد طراحان ماهر که در حال رقابت سختی با یکدیگر هستند، روز به روز در حال افزایش است. نیروی کاری هر ساله شاهد حضور نفرات جدید بوده است. آنان نیز دقیقاً وضعیتی مشابه شما دارند. در حقیقت، آنان نیز تشنه کار هستند.

اما نکته ای مهم که اغلب مورد توجه طراحان قرار نمی‌گیرد، «مهارت طراحی» است. در صورتی که شما در مورد دوام کار خود نگران هستید بایستی بدانید که هرچه دامنه مهارت‌های شما وسیع‌تر باشد، از موفقیت بیشتری بهره‌مند خواهید شد. پس، از هم اکنون دست به کار شده و شروع به یادگیری مهارت‌های هرچه بیشتر کنید.

www.ParsCms.com

1- علم تئوری‌ها و تاریخ شغل خود را بشناسید

کار را از شناخت اصول شروع کنید. چگونه می‌توان بدون دانستن اصول و پایه های یک علم، به درجات بالا در آن دست یافت؟ آیا تاکنون به نحوه کار قهرمانان ورزشی دقت کرده‌اید. آنان همیشه کار را با یادگیری مهارت‌های اصلی و پایه ای شروع می‌کنند. کسب مهارت در طراحی نیز، از این مقوله جدا نیست. به منظور فهم اینکه طراحی از چه تشکیل شده است، بایستی از نحوه کار آن رمز گشایی صورت گیرد. در ابتدا اگر مایلید، رشته ذهنی مخاطبین را به خود جلب کنید، بایستی، الگوهای اساسی این هنر و صنعت را فراگیرید. در صورتی که با عباراتی چون؛ تکرار، انعطاف پذیری، کنتراست، ریتم و تعادل، ناآشنا هستید، مطالعه کتب مربوطه مورد نیاز را از دست ندهید.

در صورتی که آشنایی قابل قبولی با تاریخچه طراحی دارید، بدانید که شما کتابخانه ای متحرک از انگیزه و الهام (که همان ذهن شماست) بوده و می‌توانید به موقع نیاز از آن بهره برداری نمایید. این دانش را در راه صحیح و با هدف استفاده کنید. اگر مایلید به روشی قدیمی وارد کار طراحی شوید، ابتدا از چرایی و چگونگی شکل گیری این روش اطمینان حاصل کرده و بدون اطلاع از مبدأ شکل گیری یک روش از آن استفاده نکنید.

 

2 – در تولید ایده، فردی خلاق باشید

قبل از خلق ایده به سراغ کامپیوتر نروید. ابتدا مفهومی که دربردارنده ایده شماست را به خوبی بشناسید. سپس به سراغ نرم افزار طراحی روید. ابتدا مسئله پیش روی طراحی را به خوبی برای خود تبیین کنید. از ناکامل بودن و ضعف خلاصه طرح خود هراس نداشته باشید. همیشه جای سؤال و پاسخ‌های بیشتر وجود دارد. به اندازه کافی اطلاعات خود را افزایش داده، سپس به مسئله حمله کرده و تسلط بر آن را به دست آورید.

در جلسات بارش مغزی شرکت کنید. کیفیت ایده های مطروحه در این میان مطرح نیست. تنها کمیت و تعدد مهم است . چالش‌های بزرگ را به تکه های کوچک‌تر تقسیم کنید. گاهی اوقات جلسات از این دست، در مدت 15 دقیقه، کار جلسات 2 ساعته را انجام می‌دهند. سریعاً پس از اتمام جلسه، ایده‌ها را جمع آوری کرده و در لیستی قرار دهید.

از طرح ریزی برای ایده‌هایی که قابلیت اجرا دارند، هراس نداشته باشید. آنقدر با ایده کلنجار روید تا راهکارهای انجام آن را دریابید. طرح ریزی اولیه، لازم نیست آنچنان دلچسب و زیبا از آب در آید. برخی از طراحان قبل از شروع کار با کامپیوتر، تلاش می‌کنند، تمامی موارد کوچک و بزرگ را از سر راه بردارند. بعضی دیگر به آن‌ها بی تفاوت هستند و یا با سرعت از کنار آن‌ها می‌گذرند. در کل، مروری اجمالی بر تمامی ایده های مطرح شده، بدون تمرکز زیاد بر روی آن‌ها، خط سیر بهتری به کار شما خواهد داد.

آیا به تکنیک‌های بیشتری برای استفاده بهتر از ایده‌ها نیاز دارید؟ به غیر از جلسات بارش مغزی، می‌توانید به مطالعات موردی بپردازید. در این صورت قادر خواهید بود با استفاده از تجربیات و نتایج حاصل شده در پروژه های قبلی، نتایج مطلوب‌تری از پروژه های خود داشته باشید و دامنه ایده‌ها را در برخورد با مشکلات، وسعت دهید. کمی از نرم افزارهای طراحی فاصله بگیرید. به ذهن خود اجازه دهید، با دید بازتری از صنعت طراحی به مصاف کار برود. مطالعه 3 کتاب زیر شما را در این راه یاری خواهد نمود.

3 - کار خود را بفروشید

طرح‌هایی قابل فروش هستند که، صاحبان آن‌ها بتوانند با اعتماد به نفس مثال زدنی خود، کاربران را متقاعد به خرید کنند. اگرچه مشتریان شما، یک نفر و یا گروهی 60 نفره و خبره در کار هستند، تنها کاری که از شما انتظار می‌رود، توانایی صحبت و اظهار نظر در مورد طرحتان است. سعی کنید به صحبت کردن در مورد طرح خود، عادت کنید. اهداف آن را به مشتریان متذکر شوید. ابهامات موجود را برطرف کنید. به کاربران اجازه دهید به سطح بالایی از شناخت نسبت به آن برسند. دلایل استفاده از امکانات و ابعاد مختلف فنی آن را شرح دهید.

در صورتی که شما قادر به صحبت و دفاع جانانه از طرح خود نیستید، در واقع میدان را برای دیگر رقبا خالی کرده‌اید. بنابراین با تمام توان از وقوع این موضوع جلوگیری کنید. فروش ایده‌ها با اعتماد به نفس تمام، بسیار ضروری است. در تصویر زیر، نویسنده مطلب را در حال توضیح طرحی برای همکاران خود در یکی از موزه های ایالات متحده نشان می‌دهد.

4- نویسنده بهتری باشید

در محیط‌های مجازی، نیاز به ارتباط مداوم، بسیار بیشتر از محیط‌های فیزیکی وجود دارد. تا زمانی که جرقه خرید در ذهن مشتریان شکل گیرد، شما بایستی به نوشتن برای؛ اطلاع رسانی، ترغیب و روشنگری ادامه داده و در غیاب خود آنان را به درجه مطلوبی از اطمینان برسانید.

نوشتن، نوعی خلاقیت محسوب می‌شود. هرچه بیشتر در این امر همت گمارید، بیشتر فرا خواهید گرفت. برای رفع عیوب نوشتاری خود به کارشناسان این حوزه مراجعه نمایید. سندی باولس در پُستی در وبلاگ خود توضیحات کاملی در این رابطه ارائه کرده است. با نوشتن صحیح، دانش از هم گسیخته ای که در ذهنتان موجود است را سازمان دهی کنید. کلماتی که بر روی کاغذ می‌آیند، نشانگر شخصیت نویسنده خواهند بود و فرصتی را فراهم آورده تا کاربران در غیاب او، از تجربیاتش بهره‌مند شوند. در صورتی که در حین نوشتن، قدرت تمرکزتان را از دست دهید با مشکلات زیادی روبرو خواهید بود. مطالعه، من نویسنده (IAWriter) گزینه خوبی برای رفع این مشکل است.

 

5- هم نشینی با انسان‌های ماهر

در اولین فرصت از تجربیات افراد ماهر، بهره‌مند شوید. حتی اگر آنان در گروه رقبای شما قرار دارند، فرصت هم نشینی با آنان را از دست ندهید. چرا که چیزی که در مصاحبت با آنان فرا می‌گیرید، نسبت به آنچه در 20 سال آموزش کلاسیک می‌بینید، برتر است. (Heather Shaw, web designer, California)آیا یادگیری در خلأ امکان پذیر است؟ خیر. تا وقتی با افراد ماهر سروکار نداشته باشید، چیزی نخواهید آموخت و تغییر شغل گزینه بهتری برای شما خواهد بود.

در صورتی که روزی امکان کار کردن در کنار طراحان خبره را به دست آوردید، عادات و سکنات آنان را زیر نظر بگیرید. به مطالعه پروسه کاری آنان بپردازید. مطمئن باشید، نرخ رشد و پیشرفت شما به عنوان یک طراح، روبه ترقی و رشد خواهد گذاشت. چرا که شما هم اکنون، همان کاری را انجام می‌دهید که افراد موفق پیش از شما انجام داده‌اند. مطالعه هیچ کتاب، مصاحبه و یا آموزش آنلاین نمی‌تواند به اندازه این کار، برای شما موثر واقع شود.

6 – کار انفرادی / تیمی

آیا توان یکی شدن با تیم و ویژگی‌های شخصی افراد در هنگام کار تیمی در شما وجود دارد؟ در صورتی که به صورت فردی کار می‌کنید، آیا می‌توانید از تمامی مشکلات به سلامت خارج شده و خود را به نحو احسن مدیریت کنید؟ در صورت داشتن 2 قابلیت بالا، موقعیتی آرمانی نصیب شما شده است. تعداد بسیار کمی از ما، دارای چنین ساختار رفتاری هستیم. اما لازم است، هر چند با برداشتن قدم‌های کوتاه، خود را برای رسیدن به این دو سناریو آماده نماییم.

7 – درگیری‌های حرفه ای را حرفه ای حل و فصل کنید

هم عصران و افراد پس از شما، اعم از؛ کارمندان، همکاران و مشتریان چگونه در مورد شما قضاوت خواهند کرد. پروژه های کاری که به شما محول می‌شوند، شکل دهنده سابقه کاری و تاریخچه عملکرد حرفه ای شما خواهند بود. نحوه برخورد و عملکرد در دوره های مختلف کاری، شما را در رسیدن به نتایج، رهنمون خواهد کرد. پس سعی کنید پل‌های پشت سر را از بین نبرده، شهرتی نیک، از خود به یادگار گذارید.

در طول دوران کاری خود، با افرادی ملاقات می‌کنید که هیچ گاه آنان را به صورت رو در رو ندیده‌اید. ممکن است رئیس، مرئوس و یا ارباب رجوع باشند. آنچه مهم است، داشتن برخوردی محترمانه با تمامی آنان است. بهترین راه نشان دادن احترام؟ با آنان صادق باشید. در صورت داشتن نظری مخالف با نظرات آنان، سریعاً با صراحت نظر خود را بیان کنید. اما در عین حال، برخوردی احترام آمیز داشته باشید. کار، کار است. در زمان انجام کار هیچ گاه جنبه های فردی و غیر کاری را وارد تعاملات نکنید. حتی زمانی که شما متهم هستید و مورد بی احترامی قرار می‌گیرید.

وقتی دوستان در جرگه کاری شما قرار می‌گیرند، سعی کنید در انتخاب دوست، دقت زیادی داشته باشید. برای مثال؛ من، فیس‌بوک را برای ارتباط با دوستان و آشنایان خود استفاده می‌کنم. اما برای ارتباطات و تعاملات کاری با همکاران و مشتریان از توییتر بهره گیری کرده ام.

 

8- محدودیت‌های خود را بپذیرید

شاید شما در زمان کودکی، نقاشی می‌کردید. آیا این باعث می‌شود تا برای مشتریان حساس و مشکل پسند امروزی نیز نقاشی کنید؟ مشتریانی که بیش از هر چیز نگران پولی هستند که پرداخت می‌کنند. بدانید که برای انجام کارهای درست نیاز به یادگیری مهارت‌های مورد نظر ضروری است. در صورت عدم کسب این مهارت‌ها، دست به کاری بزرگ و ریسکی نزنید. لیستی از افراد ماهر و متخصص تهیه کنید و نسبت به یادگیری مهارت‌های آنان التزام داشته باشید.

نویسنده و مدیر خلاق – عکاس و کارگردان هنری – تصویر گر و طراح

در صورت قرار گرفتن در یکی از جفت‌های بالا، می‌توانید به نتیجه کار خود امیدوار باشید. داشتن مهارت‌های تجمیع شده می‌تواند شما را به پیامدهای فراتر از تصورات برساند. همراه شدن 2، 3 و یا 4 توانایی، یکدیگر را در ازدیاد کمی و کیفی نتیجه و خلاقیت کار کمک می‌کنند.

9 – برای ارتباطات خود ارزش قائل شوید (ایجاد ارتباط به جای ایجاد اتصال)

اینکه چه زمانی، شما به کار یا پروژه کاری بعدی، مشغول شوید، مشخص نیست. شانس سراغ کسانی می‌رود که شبکه ارتباطی خود را گسترش داده‌اند. افرادی که کارشان از دید شما تحسین برانگیز است، بهترین گزینه‌ها برای پیگیری ارتباطی هستند. در جایی که به شما بها داده نمی‌شود، نمانید. به دنبال فضاهایی باشید که ارزش گذاری دو طرفه وجود دارد.

10- کنجکاوی خود را از دست ندهید

در هر حال، به جستجوی تکنیک‌های جدید بپردازید. ابزارهای جدید را شناسایی کنید. قابلیت ریسک پذیری داشته باشید. شما توانایی خاص در خلق ایده و اجرای آن به دست آورده‌اید. آیا تا به حال به اینکه چگونه این کار را انجام می‌دهید، فکر کرده‌اید؟ بجای منتظر ماندن برای فرصت‌های تازه، به سوی فرصت‌ها قدم بردارید. با پردازش و بررسی توانایی‌های خود، به نحو هرچه بهتر از آن بهره برداری کنید. این کار در طول زمان، تبدیل به یک رویه شده و انجام آن برای شما دل پذیر تر خواهد بود.

مجموعه طرح‌های شما بایستی نشان دهنده و منعکس کننده علایق شما باشد. من برای جمع آوری موارد و نکات جالب از LittleSnapper استفاده می‌کنم. در مجموعه من، می‌توانید موارد متعددی همچون؛ عکس، پرینت، مدل و الگوهای متعدد طراحی وب سایت را پیدا کنید. برای جمع آوری، دسته بندی و نظم بخشی به مجموعه خود، وقت صرف کنید. پس از زمان اندکی در خواهید بافت که علایق شما به کدام سمت و سو بوده و مجموعه ای نمایشی از سلایق خود خواهید داشت. جمع آوری نکات الهام بخش در طراحی را تبدیل به بخشی از کار روز مره خود کنید. LittleSnapper، شما را در نتیجه گیری سریع‌تر، یاری خواهد کرد.

نتیجه

دنیا را بهتر بشناسید. مجلات و کتاب‌های جالب را مطالعه کنید. به تماشای فیلم‌های خوش ساخت و هوشمندانه بنشینید. در کار خوانندگان و نوازندگان توانا، دقیق شوید. به کشورهایی که فرهنگی متفاوت از شما دارند، سفر کنید و با مردم این کشورها به صحبت بنشینید. (Espen Brunborg, designer, United Kingdom)

زندگی حرفه ای مانند یک میوه نارس است که در فصل مناسب خود بایستی به سامان برسد. زندگی حرفه ای مانند نقشی در دل سنگ است، که بایستی پیش از تراش در چشم سنگ تراش نقش بسته باشد. همیشه انتخاب بر عهده شماست. تصمیم‌های زیاد و کوچکی که می‌گیرید، شما را به موقعیت بزرگ کنونی رسانده و یا در آینده خواهند رساند.

به غیر از استعدادهای خدادادی، به مهارت‌های دیگری در صنعت طراحی نیاز است. زندگی کنید. ریسک پذیر باشد و مادامی که در حال شکل دهی به «مجسمه زندگی حرفه ای» خود هستید، به یاد داشته باشید که هرچه قابلیت‌های بیشتری داشته باشید، این راه را سریع‌تر طی خواهید نمود.

1.      طراحی سایت تهران

2.      طراحی سایت

3.      طراحی وب سایت

4.      طراحی سایت شرکتی

5.      سئو سایت

6.      طراحی سایت فروشگاهی

7.      طراحی سایت تهران

طراحی سایت


ن : sam
ت : دوشنبه 23 تير 1399

 

بودجه ای که صرف به کارگیری نویسندگان خوب می شود به اندازه بودجه ای که صرف متخصصین طراحی صفحات وب می شود، اهمیت دارد. امروزه آن اندازه که به طراحی صفحات وب اهمیت می دهند به نگارش متون اهمیت نمی دهند.

بر اساس گفته چارلز دانکمب (کارآفرین) در گزارشی از بی بی سی، املای ضعیف برخی وب سایت‌ها، تا حد زیادی در خسارت‌های مالی کسب و کارهای بزرگ موثر بوده و صنایع انگلیسی را متحمل میلیون‌ها پوند، زیان مالی می‌کند. بنا به گفته او؛ طبق تحقیقات آماری انجام شده بر وب سایت‌ها، یک فقره اشتباه املایی، می‌تواند فروش یک کسب‌وکار را به نصف کاهش دهد. این گزارش اضافه می‌کند؛ کنفدراسیون صنایع انگلستان، نسبت به این موضوع اعلام نگرانی نموده و از صنایع زیردست خواسته تا نسبت به برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان ذی‌ربط، اقدام نمایند.

این هشداری جدی برای طراحان و توسعه دهندگان وب خواهد بود؛ همیشه معضل نوشتار در وب سایت‌ها وجود داشته است. اگرچه لحاظ نمودن این مورد؛ همیشه از ابتدای امر، مهم تلقی می‌شود. اما در عمل بحثی متفاوت در پیش خواهد بود. در پروژه های بزرگ، عمدتاً افراد متخصص مأمور انجام کارهای فنی مهندسی می‌شوند. اما معمولاً کار نوشتن به فردی شایسته این امر، سپرده نمی‌شود. رلی آنت بیکر؛ در صورتی که وب سایت شما، عهده دار حجم وسیعی از فروش باشد، لازم است محتوایی که مردم با آن روبرو می‌شوند، ارزش مطالعه داشته و توسط فردی آشنا به فن نوشتن، ویراسته شده باشد. چرا که در غیر این صورت مانند طبلی توخالی به نظر خواهد رسید. نوشتن وظیفه ای است که در صورت درست انجام شدن، به زمانی بسیار بیشتر از آنچه تخمین زده‌اید، نیاز دارد. ارزش یک نویسنده خوب، مثال زدنی است. کار او بایستی به اندازه دیگر متخصصین ارج نهاده شود.

 اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به   طراحی سایت   ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی  را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت  پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. 

www.ParsCms.com

اعتبار

در صورت عدم توجه به این اخطار، شما وب‌سایتی با ظرفیت ریسک بالا در مقابل این چالش، طراحی کرده‌اید. بر اساس گفته آنت بیکر؛ «اگر شما توان مالی تولید محتوا و به‌روزرسانی آن را ندارید، بهتر است قید وب سایت خود را بزنید. چرا که بیشتر شبیه چاهی است که پول خود را در آن ریخته و بازگشت سرمایه مورد انتظار خود را، از آن دریافت نخواهید نمود». در حالی که یک نویسنده خوب می‌تواند در کوتاه مدت، به داد شما برسد، یک نوشته بد نیز توان تخریب وب سایت شما و درگیر نمودن آن با زیان‌های متعدد در اندک زمان را داراست.

اشتباهات املایی می‌تواند به اعتبار برند شما لطمه زده و خاطره ای ناخوشایند از شما در ذهن کاربر باقی گذارد. ملیسا بِنت معتقد است، شرکت‌هایی که قصد سرمایه گذاری‌های کلان در برندینگ خود دارند، اما نسبت به جلوه و حضور آنلاین خود بی تفاوت هستند، دچار مشکلات عدیده ای خواهند شد. چرا که اغلب تصور می‌کنند، محتوای وب سایت را می‌توان یک شبه در منزل تهیه کرد. در حالی که این موضوع می‌تواند اثرات بسیار مخربی بر احساس دریافتی بازدیدکنندگان گذاشته و بازگشت آنان به وب سایت شما را غیر ممکن کند. وی گفته است؛ اگر روزی به وب سایت شرکتی مراجعه کنم و با ایرادات و اشتباهات نوشتاری مواجه شوم، نسبت به اعتبار محصولات آن شرکت نیز ظنین خواهم شد.

نویسنده وب، جان مک گری با نظر بنت موافق است. او می‌گوید؛ اگر شرکتی نسبت به متون منتشره در وب سایت خود، بی اهمیت باشد، چه تضمینی وجود دارد که سفارش و کالای مورد درخواست مرا به سرعت ارسال کرده و یا حتی در زمان بروز مشکل برای آن، به تماس‌های تلفنی من پاسخ دهد؟ همان طور که می‌دانیم، بسیاری از شرکت‌هایی که به صورت آنلاین اقدام به فروش و داد و ستد می‌کنند، هیچ گاه با مشتری خود ارتباط رو در رو ندارند. بنابراین تجربه ای که مشتری در خرید از وب سایت بدست می‌آورد، تنها راهی است که می‌تواند باعث ایجاد حس رضایت در او شود. «بار زیادی از این احساس توسط متن، منتقل می‌شود، که بایستی به درستی انشاء شده و قابل فهم باشد».

استفانی های (نویسنده وب)؛ اختصار و ایجاز نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. «کاربران آنلاین دامنه تحمل کوتاهی دارند. آنان فقط می‌خواهند از ماهیت یک مطلب مطلع شده و بدانند که چرا آنان بایستی برای آن اهمیت قائل شوند؟ بنابراین کسب و کاری که فقط به توضیح مفصل در مورد محصولات خود بسنده می‌کند، نسبت به برانگیختن مشتری در مورد چرایی اهمیت محصولاتش توفیقی کسب نخواهد نمود». امروزه کسب و کارهای هوشمند، در حال دوری جستن از بازاریابی اغراق آمیز بوده و به سمت گسترش مقبولیت خود از طرق واقعی و قابل باور در حرکت هستند. از مزیت‌های این روش، تبدیل کاربران به مشتریان آماده پرداخت خواهد بود.

 

داشتن ابعاد اجتماعی

در انتها بنت به اهمیت اجتماعی شدن، پرداخته و لزوم ورود شرکت‌ها به شبکه های اجتماعی بزرگ را یادآور شده است. اینکه ارتباطات موفق، رمز پیروزی و کسب اعتبار است. او در ادامه ایرادهای نوشتاری را مخرب دانسته و آنانی که علاقمند به حفظ آبروی برند خود هستند را به استفاده از متخصصین دلسوز امر نوشتن دعوت نموده است.

شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب  طراحی سایت ارزان  و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات  طراحی سایت تهران  را به شما عرضه می کند. همچنین  طراحی اپلیکیشن  موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید. طراحی اپلیکیشن موبایل  را با ما تجربه کنید.


ن : sam
ت : دوشنبه 23 تير 1399

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که گوگل و دیگر موتور های جست و جو بر اساس چه الگوریتم هایی نتایج جست و جوی مخاطبان را دسته بندی می کنند و یا بر اساس چه معیارهایی این دسته بندی ها هر روز تغییر می کند! در یک تصویر کلی باید این چنین توضیح داد، گوگل به صورت عادی و معمول هر روز یک یا چند بار تغییراتی را در الگوریتم های هسته آنالیز خود اعمال می کند تا بتواند از این طریق نتایج بهتری را به مخاطبان نشان دهد. در حالت نرمال و در بازه های زمانی کوتاه مدت این تغییرات زیاد بزرگ نیست اما همین تغییرات اندک کمک می کنند شرایط و نتایج جست و جوی بهتری برای عموم رقم بخورد.

در این میان ممکن است برخی از آپدیت های گوگل اهمیت بیشتری داشته باشد برای مثال وقتی که گوگل آپدیت های مربوط به سرعت وبسایت ها را ارائه کرد برای این آپدیت ها توصیه ها و راه حل هایی هم ارائه کرد. از سوی دیگر بر اساس اعلام خود شرکت گوگل، این موتور جست و جو در هر سال چندین بار در الگوریتم های جست وجوی خود تغییرات اصلی اعمال می کند که به این آپدیت ها و تغییرات آپدیت های هسته گوگل گفته می شود. چنین آپدیت هایی به گونه ای طراحی شده اند که ماموریت نشان دادن محتوای مرتبط و معتبر برای جست و جو کنندگان به درستی انجام می شود. بنابراین چنین آپدیت هایی تاثیرات قابل ملاحظه ای بر روی سایت ها ایجاد می کند و سایت هایی که شاهد افت ترافیک بوده اند قطعا به دنبال راه حل برطرف کردن مشکل خواهند بود. گوگل در چنین موقعیت هایی تلاش می کند بهترین راه حل ها را به این سایت ها ارائه دهد تا دچار مشکل حادی نشوند البته در برخی موارد هم چیزی برای تغییر وجود ندارد و شما باید در عملکرد تولید محتوای خود برای مطالب آینده بازنگری استراتژیک داشته باشید.

آپدیت هسته گوگلآپدیت هسته گوگل و ارزیابی مجدد محتوا 

 بیایید خود را در یک فضای مشابه قرار دهیم تا بتوانیم این شرایط را بهتر آنالیز کنیم.  فرض کنید امروز آپدیت جدیدی از هسته گوگل ارائه شده است و در این به روز رسانی برخی از صفحات شما آنقدرها که باید، عملکرد خوبی ندارند. نکته اول را در ذهن خود بارها مرور کنید، ممکن است شما هیچ اشتباهی مرتکب نشده باشید؛ این صفحات ممکن است هیچ نقض دستور العملی را مرتکب نشده باشند و جریمه دستی و الگوریتمی هم در کار نباشد. از سوی دیگر در چنین شرایطی ممکن است صفحاتی که قبلا عملکرد خوبی نداشته اند به رتبه های برتر تبدیل شوند. بنابراین شما باید یک کار ساده داشته باشید، کمی صبور باشید و برای تولید محتوای بهتر برای صفحات مشکل دار سایتتان برنامه ریزی دقیق تری انجام دهید. بگذارید یک مثال داشته باشیم تا رفتار گوگل را بهتر درک کنید. فرض کنید شما در سال ۲۰۱۰ لیستی از ۱۰۰ فیلم برتر جهان را ایجاد کرده اید. حال ۹ سال از آن تاریخ گذشته است و در نتیجه شما می خواهید این لیست را به روز کنید. بسیار عالی، فیلم های زیادی در این فاصله تولید شده اند که ممکن است کیفیت لازم برای قرار گیری در لیست شما را داشته باشند و حتی ممکن است نظر شما در خصوص برخی از فیلم های لیست سابق به دلیل درک جدیدتان از زندگی تغییر کند. بنابراین لیست ۱۰۰ فیلم برتر شما در سال ۲۰۱۹ به وضوح تغییرات زیادی می کند. گوگل نیز در بازه های زمانی کوتاهتری چنین بازنگری هایی در نتایج خود اعمال می کند. پس اصل تولید محتوای جدید و با کیفیت هنوز هم یک اصل جهان شمول خواهد بود.

بر روی محتوای خود تمرکز کنید

همانطور که گفتیم در آپدیت های هسته گوگل ممکن است صفحات شما هیچ مشکلی نداشته باشند اما دچار افت رتبه شوند توصیه گوگل برای چنین شرایطی این است که بر روی محتوای خود تمرکز کنید و مطمئن شوید که بهترین محتوا را به مخاطب خود ارائه می کنید. به گفته گوگل این همان چیزی است که الگوریتم های گوگل به دنبال آن هستند. پس اولین گام همان گام های سابق برای تولید محتوای غنی و با کیفیت است.  برای اینکه کار برای تولید محتوای با کیفیت ساده تر شود در حین تولید محتوا یکسری سوالات را جواب دهید:

محتوا و سوالات مربوط به کیفیت 

  • در محتوای خود گزارش، اطلاعات اصیل و دسته اول یا تجزیه و تحلیل خاصی ارائه می کنید؟
    •     توضیح جامع و کاملی نسبت به سایر متون در آن حوزه ارائه می دهید؟
    •     آیا محتوای شما تجزیه و تحلیل ارزشمندی در اختیار کاربر قرار می دهد که جذب مطلب شما شود؟
    •     سر تیتیر ها ، عناوین، صفحات و ساختار مطالب شما مفید و خلاصه ای از محتوای شما است؟ در نظر داشته باشید در این سرتیتر ها و عناوین از اغراق بیهوده و شوآف های نویسندگی باید اجتناب کنید.
    •     اگر این محتوا را سایرین منتشر کنند شما آن را با دیگران به اشتراک می گذارید؟ آیا آن را بوکمارک می کنید؟
    •    آیا انتظار این را دارید که این محتوا در مجلات چاپی ، یا دایرالمعارف یا کتاب ها به عنوان مرجع ذکر شود؟

سوالات تخصصی مربوط به تولید محتوا

•    آیا محتوای سایت شما اعتماد مخاطب را جلب می کند؟
•   آیا آشنایی با مطالب مشابه قبلی که اعتماد مخاطب را جلب کرده اند آشنایی داشته اید؟
•     آیا نویسنده مطلب شما یک فرد متخصص و علاقه مند به موضوع است که اشراف کاملی بر محتوای نوشته دارد؟
•     مطمئن شودی که خطاهای فاحشی که به راحتی قابل تشخیص هستند در محتوای شما وجود ندارد.
•     اگر مشکلی در زندگی روزمره و یا هزینه های خود داشته باشید به چنین محتوایی اعتماد می کنید؟

نحوه تولید و ارائه محتوا

•    از خطاهای املایی و گرامری و سبک نگارش اجتناب کنید.
•     مطمئن شوید که محتوای شما به خوبی تولید شده است و  از نظر فنی ضعیف به نظر نمی رسد.
•    به مخاطب خود احترام بگذارید و برایش توضیحات کامل از نحوه تولید مطلب ارائه دهید. اگر در سایت بزرگی این مطلب منتشر شده است یا در جای دیگر مخاطب زیادی به خود جلب کرده است این را در مطلب خود ذکر کنید.
•     از تبلیغات زیاد در محتوای سایت خود اجتناب کنید.
•    مطمئن شوید که محتوای شما بر روی دستگاه موبایل ظاهر مناسبی برای نمایش دارد.

Google’s core updatesدستورالمعل های مربوط به کیفیت و EAT را در هنگام تولید محتوا در نظر داشته باشید

یک منبع معتبر دیگر برای ارزیابی محتوای تولید شده در فضای اینترنت راهنمایی است که گوگل برای آنالیز کیفیت محتواها ارائه کرده است. افرادی هستند که به کیفیت محتوای ایجاد شده رای می دهند و در نتیجه بینش خود را در خصوص ارائه مناسب مطالب توسط الگوریتم ها به گوگل انتقال می دهند. شکی نیست که این افراد در بازه های مختلف به صورت دقیق آموزش دیده اند و محتواهای تولید شده را بر اساس موارد قدتمندی همچون EAT می سنجند. در یک جمله این موضوع را خلاصه کنیم، EAT به معنی تخصصی بودن، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن است. فکر کنم مقالات زیر برای درک بهتر شما از کیفیت محتوای آنالیز شده در گوگل مناسب باشد:
•    E-A-T and SEO, from Marie Haynes
•    Google Updates Quality Rater Guidelines Targeting E-A-T, Page Quality & Interstitials, from Jennifer Slegg
•    Leveraging E-A-T for SEO Success, presentation from Lily Ray
•    Google’s Core Algorithm Updates and The Power of User Studies: How Real Feedback From Real People Can Help Site Owners Surface Website Quality Problems (And More), Glenn Gabe
•    Why E-A-T & Core Updates Will Change Your Content Approach, from Fajr Muhammad

قطعا واضح و مبرهن است که ارائه این لینک ها به معنی تایید خدمات یا محصولات این شرکت ها نخواهد بود. این ها فقط مقالات مفیدی هستند که می توانید مطالعه کنید.

 مسائل مربوط به ریکاوری بعد از آپدیت هسته

خب ، ما بارها و بارها با این مشکل روبرو شده ایم و من فکر کنم بازهم این مشکل از سوی بسیاری از وبمسترها بیان خواهد شد. سوال خیلی ها در چنین موقعیت هایی این است، بعد از آپدیت هسته چقدر طول می کشد تا سایت به وضعیت قبلی خود بازگردد؟

در یک جمله کوتاه زمان دقیقی برای این پروسه وجود ندارد و حتی لزوما سایت به موقعیت قبلی باز نخواهد گشت. حال فرض می کنیم شما بهبود های لازم را بر روی محتوای خود انجام داده اید، در این صورت محتوایی که توسط ایت آپدیت تحت تاثیر قرار گرفته است تا زمان آپدیت هسته اصلی ممکن است ریکاور نشود. با این حال گوگل بارها اعلام کرده است که مدام به روزرسانی هایی شامل آپدیت های کوچکتر در الگوریتم های خود ایجاد می کند اما این به روز رسانی ها چون قابل توجه نیستند توسط گوگل اعلام نمی شود.

بنابراین زمانی که این آپدیت ها منتشر می شود ممکن است محتوای شما هم به این وسیله ریکاوری شود. همچنین به این نکته مهم خیلی خیلی توجه کنید، موتورهای جست و جو مانند گوگل محتوای شما را به مانند انسان درک نمی کنند. بلکه سیگنالهایی را از درون محتوای شما جمع آوری می کنند و ارتباط آن را با ارزیابی های انسانی می سنجند.

برای مثال اینکه صفحات شما به چه شکل با هم لینک شده اند یکی از سیگنال های شناخته شده ای است که  گوگل از آن استفاده می کند.  یک نکته کلیدی در  سئوسایت ها این است که شما چطور لینک های داخلی خود را به سمت صفحات هدف خود هدایت می کنید. برای مثال موضوع اصلی سایت پیام آوا طراحی سایت است و چند پیج اصلی برای ما نیز طراحی سایت، طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت فروشگاهی بوده است.

البته سیگنال های محافظت شده ای نیز وجود دارد که به دلیل محافظت از نتایج آنها را بیان نمی کنند. بازخورهایی که گوگل هر روز از آنالیز های خود جمع می کند باعث می شود که سیستم رتبه بندی گوگل هر روز هوشمند تر عمل کند. بنابراین این تغییرات ممکن است حتی اگر صاحب محتوا تغییراتی هم اعمال نکرده باشد اما در آینده محتوای آنها ریکاوری شود.

منبع : https://webmasters.googleblog.com/2019/08/core-updates.html?m=1

  1. طراحی سایت فروشگاهی
  2. طراحی سایت فروشگاهی
  3. طراحی سایت فروشگاهی
  4. طراحی سایت فروشگاهی
  5. طراحی سایت فروشگاهی
  6. طراحی سایت فروشگاهی
  7. طراحی سایت فروشگاهی
  8. طراحی سایت فروشگاهی
  9. طراحی سایت فروشگاهی
  10. طراحی سایت فروشگاهی
  11. طراحی سایت فروشگاهی

ن : sam
ت : سه شنبه 17 تير 1399

رپورتاژ آگهی یک از مدل های تبلیغات است که بجای اصرار بیجا برای ارائه محصول یا خدمات سعی می کنیم با منطق کلمات، مخاطب را مجاب کنیم که کالا یا خدمات ما بهترین در نوع خود است. در این شیوه مخاطب تصور می کند که با یک مطلب علمی طرف است در صورتی که ممکن است نویسنده این نوع آگهی کمی مبالغه آمیز هم رفتار کرده باشد. رپورتاژ آگهی هنر مجاب کردن مشتری برای خرید از وبسایت شما است.

این شیوه از تبلیغات معمولا برای برندسازی و در مراحلی از ورود شرکت ها به بازار انجام می شود که شرکت مذکور از یک مقیاسی بزرگتر شده باشد.به عبارتی شرکت شما باید ابتدا به اندازه ای رشد کرده باشد که شما بتوانید از این شیوه تبلیغات استفاده کنید و در ذهن مخاطب جای بگیرید در غیر این صورت اگر شرکتی با اسکیل های های متوسط و کوچک هستید و در مقایسه با رقبای خود در سطح پایین تری قرار دارید ما این شیوه تبلیغات را به شما پیشنهاد نمی کنیم. بنابراین اگر شرکت شما به حدی نرسیده است که بتواند از پس مخارج تبلیغات این چنین  بربیاید پیشنهاد می کنم تبلیغات گوگلرا تست کنید. با این شیوه از تبلیغات کلیکی شما می توانید بازخورد های مناسب تری نسب به هزینه ای که می کنید داشته باشید.

یکی از خصوصیات مهم و جذاب این شیوه از تبلیغات این است که بر خلاف سایر تبلیغات به صورت دائمی در سایت هدف باقی می ماند و این موضوع برای سئو و بهینه سازی سایت بسیار مهم است. نا محدود بودن این نوع تبلیغات از نظر زمان و ماندگار بودن یکی از مهمترین فاکتور های تبلیغات اینترنتی به شمار می رود چرا که با ایجاد بک لینک در چنین تبلیغاتی شما می توانید اعتبار و رتبه سایت خود را نیز در موتور های جست و جو به واسطه اعتبار و رتبه سایت تبلیغ دهنده افزایش دهید. بنابراین اگر تصمیم گرفتید که از این شیوه تبلیغ استفاده کنید بهتر است که از سایت های خبری با رنک بالا استفاده کنید. سایت های خبری محلی از نگاه گوگل بهترین مکان برای چنین تبلغاتی به حساب می آید.

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو و رتبه سایت 

در خصوص تاثیر رپورتاژآگهی بر سئو و رتبه سایت در قسمت قبل اشاراتی داشتیم اما برای تکمیل شدن موضوع بگذارید کمی با جزییات به این بخش ورود کنیم. رپورتاژ آگهی یک نوع تبلیغ است که شما همزمان بک لینک هایی به سایت خود ارائه می کنید اما به هیچ وجه در نگاه اول حس تبلیغ را به مخاطب القا نمی کند و به همین دلیل مخاطب شما به شکل نا خود آگاه تمایل دارد تا انتهای رپورتاژ آگهی شما را دنبال کند و در نهایت به سایت شما نیز نگاهی داشته باشد. ورود افراد و مخاطبانی که به این شکل جذب سایت شما می شوند به احتمال زیادی مشتریان بالقوه بوده که درصد بالایی از آنها از شما خرید خواهند کرد. کسی که وقت زیادی برای مطالعه مطلب شما در این نوع آگهی صرف می کند به طور دقیق و مشخص می داند که به دنبال کدام خدمات و یا کالا می گردد و در نتیجه اگر به سایت شما ورود کرد به احتمال زیاد آماده خرید است.

بنابراین هم از نظر بک لینک سازی ایجاد شده برای سایت شما و هم از نظر افزایش ترافیک ورودی به سایت شما رپورتاژ آگهی می تواند نقش بسزایی در افزایش رتبه و سئوی سایت شما در نگاه موتورهای جست و جو داشته باشد.

اما گوگل چه نگاهی به این نوع بک لینک سازی دارد؟  مدیران گوگل  به صاحبان وب سایت ها بارها هشدار داده اند که برای اینکه رپورتاژ آگهی تان از طرف گوگل جریمه نشود باید از لینک های نوفالو در آن استفاده کنید تا تاثیری بر نتایج طبیعی گوگل نداشته باشد. در غیر این صورت، گوگل رپورتاژ آگهی را با خرید بک لینک برابر می داند و سایت رپورتاژ رونده را جریمه خواهد کرد. در نهایت چیزی که گوگل می خواهد این است که لینک های موجود در رپورتاژ آگهی دارای تگ “rel=”no follow باشند تا هیچ تغییری بر روی پیج رنک گوگل اعمال نشود. لینک های رپورتاژ آگهی نباید با لینک های خریدنی یکسان باشند (در غیر این صورت وب سایت خاطی مجازات خواهد شد). همچنین، مخاطبان باید از همان ابتدا به جنبه تبلیغاتی متن آگاه باشد.

در رپورتاژ آگهی به چه نکاتی توجه کنیم؟
مهمترین مزیت رپورتاژ آگهی در مقایسه با خرید بک لینک، دائمی بودن آن است. یعنی تبلیغ شما برای همیشه در سایت آگهی دهنده باقی خواهد ماند و شما نیاز به تمدید تبلیغ تان ندارید و هزینه ای بابت آن پرداخت نمی کنید. در صورتی که هنگام خرید بک لینک، شما باید برای تمدید آن، هر ماه هزینه ای را بپردازید.
مهم ترین نکاتی که هنگام خرید رپورتاژ آگهی باید به آن ها توجه کنید، عبارتند از:
– رپورتاژ خود را در سایت های مرتبط با کسب و کارتان منتشر کنید و دقت کنید که تا حد ممکن سایت آگهی دهنده از لحاظ موضوعی و محتوایی به سایت شما نزدیک باشد.
– معمولا سایت های خبرگذاری، سایت های بسیار مناسبی برای انتشار رپورتاژ آگهی هستند.
– بازدید سایت مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید و بررسی کنید که در حوزه کاری مورد نظر، این سایت چه میزان بازدید دارد. هر چه میزان بازدید سایت و مخاطب علاقمندی که دارد بیشتر باشد، می تواند اثر گذاری بیشتری برای شما ایجاد کند.
– به اعتبار دامنه و عمر دامنه سایت مورد نظر توجه کنید. سایت هایی که اعتبار دامنه بالاتر از ۵۰ دارند، سایت های مناسبی هستند.
– به امتیاز اسپم یا spam score سایت آگهی دهنده توجه کنید. سایت هایی که spam score آن ها بین صفر تا سه است، سایت های مناسبی می باشند.
– در نظر داشته باشید که اعتبار دامنه و امتیاز اسپم بودن سایت بر اساس فاکتورهای شرکت moz مشخص می شوند و با فاکتورهای سئو که توسط گوگل ارائه می شود، تفاوت دارند اما تا حدودی می توانند به ما کمک کنند تا بتوانیم تخمین درستی نسبت به مفید بودن آن سایت داشته باشیم.

رپورتاژ آگهی

 

– برای هر رپورتاژ آگهی، یک محتوای اختصاصی تهیه کنید. محتوای تکراری، تاثیر زیادی نخواهد داشت و به راحتی از طرف موتورهای جستجو نادیده گرفته می شود. نباید برای چندین رپورتاژ از یک متن استفاده کنید. حتی از مقالات یا محتوای موجود در سایت تان نیز برای رپورتاژ آگهی استفاده نکنید. به میزانی که محتوای شما اختصاصی تر باشد، ارزش صفحه رپورتاژ آگهی شما بالاتر می رود و جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب می کند.
– حداکثر از پنج لینک در رپورتاژ آگهی استفاده کنید. هر چقدر تعداد لینک های شما بیشتر شود، ارزش و اعتبار داده شده به لینک ها کاهش می یابد زیرا ارزش و اعتبار کل صفحه بر تعداد لینک ها تقسیم می شود. بهترین حالت، قرار دادن سه الی پنج لینک در متن تبلیغ است.
– برای هر صفحه از سایت تان، تنها یک لینک در متن آگهی قرار دهید. نباید با انکرتکست های متفاوت به یک صفحه مشخص از سایت تان لینک بدهید. گوگل تنها، لینک اول را در نظر خواهد گرفت و سایر لینک ها بی اثر خواهند بود. سعی کنید داخل رپورتاژ آگهی به صفحات داخلی سایت تان که از رقابت کمتری برخوردارند لینک بدهید. زیرا راحت تر می توانند رتبه بگیرند.
– استفاده از تصویر و ویدئو مرتبط با محتوا در رپورتاژ آگهی به ارزش و اعتبار صفحه تبلیغ می افزاید و اثربخشی آن را افزایش می دهد.

محتوای رپورتاژ آگهی به چه صورت باشد؟
– تعداد کلمات رپورتاژ آگهی باید بین ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ باشد.
– محتوای رپورتاژ بخش بندی و پارگراف بندی شود و حتما از تگ هدینگ h2 در آن استفاده شود.
– انکرتکست های رپورتاژ آگهی دقیقا همان عباراتی باشند که قصد دارید در آن ها رتبه به دست آورید.
– از عبارات طولانی در لینک سازی استفاده کنید.
– سه الی پنج لینک در متن رپورتاژ آگهی ایجاد کنید.
– در متن رپورتاژ به نام برند تان یک لینک دهید.
– در رپورتاژ آگهی حتما از تصویر استفاده کنید و در متن جایگزین تصویر از کلمات کلیدی هدف تان استفاده کنید.
– از تگ نوفالو در لینک های خود استفاده نکنید و تمام لینک ها را فالو قرار دهید.

زمان مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی
در حقیقت، رپورتاژ آگهی نوعی دوپینگ برای سایت محسوب می شود. شما زمانی دوپینگ می کنید که در رقابت تنگانگ با رقبایتان باشید. به این ترتیب می توان گفت، بهترین زمان برای انتشار رپورتاژ آگهی زمانی است که سایت شما در کلمات و عبارات کلیدی مورد نظر، در صفحه اول گوگل قرار دارد. در این زمان، با انتشار رپورتاژ آگهی، رتبه سایت شما در کلمات کلیدی موردنظر ارتقا پیدا می کند و بالاتر از رقبا قرار می گیرد. پس نتیجه می گیریم خرید رپورتاژ آگهی زمانی برای شما کارآمد و مفید است که در کلمات کلیدی هدف تان، جایگاه مناسبی داشته باشید و حداقل در صفحه اول یا دوم گوگل قرار گرفته باشید. در این شرایط شما با خرید بک لینک دائمی از سایت های پربازدید و معتبر، رتبه خود در گوگل را بهبود می بخشید.

نکات پایانی

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت  طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. همچنین صفحه خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

همچنین سئو سایت برای موتورهای جست و جو و  تبلیغات گوگل از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران ،تبلیغات گوگل و سئوسایت را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد.

  1. طراحی سایت فروشگاهی
  2. طراحی سایت فروشگاهی
  3. طراحی سایت فروشگاهی
  4. طراحی سایت فروشگاهی
  5. طراحی سایت فروشگاهی
  6. طراحی سایت فروشگاهی
  7. طراحی سایت فروشگاهی
  8. طراحی سایت فروشگاهی
  9. طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی


ن : sam
ت : سه شنبه 17 تير 1399

فونت در طراحی سایت یکی از مهمترین موضوعات در فرایند طراحی به حساب می آید. طراحان خبره و آنهایی که سالهاست دستی در آتش طراحی سایت دارند می دانند که جزییات طراحی گاهی آنقدر مهم می شود که کل فرایند طراحی را تحت تاثیر قرار می دهد. بسیاری از طراحان وب در مراحل مختلف طراحی خود تنظیمات تایپی وبسایت از قبیل سایز فونت ها، فاصله گذاری ها، رنگ و غیره را با دقت هر چه تمام تر مورد بررسی قرار می دهند تا تاثیر مثبت این بخش بر ذهن مخاطب را در آینده مشاهده کنند.

طراحان یک جمله بسیار معروف دارند با این مفهوم که فونت واسط بین طراح و کاربران نهایی سایت به حساب می آید. هدف نهایی هر فونت هم همین ارتباط موثر برقرار کردن با کاربران نهایی است تا بدین شکل طراح بتواند مدت زمان باقی ماندن هر شخص در وبسایت را افزایش دهد.

فونت در طراحی سایت

بیایید در خصوص طراحی فونت ها همین جا چند نکته بنیادی را با هم بررسی کنیم، اولین و مهمترین نکته در طراحی فونت این است که فونت های مشا باید خوانا و واضح باشند تا خواننده متن وبسایت شما برای درک مطلب شما دچار مشکل نشود. بنابراین همزمان که به زیبایی و جذابیت فونت طراحی شده فکر می کنید فاکتور خوانا بودن را نیز در نظر داشته باشید.

اگر با خواندن این متن به دنبال این هستید که من به شما فونتی خاص را پیشنهاد کنم کاملا در اشتباه هستید. در سال های گذشته فونت های زیادی به طراحان معرفی شده اند و برخی بسیار موفق عمل کردند و برخی نیز کاملا از صحنه محو شدند. اما یادتان باشد که برای هر وبسایتی ممکن است یک فونت خاص با شرایط خاص فرمی آن فونت مناسب به نظر برسد. بنابراین یک فونت خاص که شاه کلید طراحی شما باشد در دنیا وجود ندارد و چنین فونتی هم بوجود نخواهد آمد. طراحی وبسایت دنیای فوران کردن خلاقیت هاست و شما باید با خلاقیت خود در جزییات ورود کنید.

زیبایی فونت ها

زیبایی فونت ها و اصرار به طراحی یک فونت جدید اصل بنیادین طراحی فونت است. به طور کلی طراحی فونت با توجه به نوع طراحی و سلیقه صاحب سایت و حتی موضوع وب سایت ها انتخاب می شوند، این کار به این دلیل انجام می شود که طراحی منحصر به فرد یک وبسایت به دلیل فونت های نا مانوس ظرفیت های خود را از دست ندهند. بنابراین سعی کنید که همزمان که به زیبایی فونتها توجه می کنید، یک فونت خوانا انتخاب کنید که کاربران برای خواندن متون سایت با مشکل روبرو نشوند. این تجربه خود من در فرایند های طراحی وبسایت بوده است؛ فونت ها را به شکلی طراحی کنید که زیبایی، خوانایی و انعطاف بصری مناسبی در مطالب ایجاد کنند.

عوامل موثر برانتخاب فونت ایده آل

لحن متن شما وابستگی بسیار زیادی به انتخاب نوع فونت شما دارد. طراحان وبسایت روایت کننده داستان وبسایت هستند، شما با انتخاب رنگ پس زمینه وبسایت، فرم و اشکالی که در سایت قرار گرفته اند و همچنین فونت و دیگر اجزای وبسایت یک داستان برای مخاطب روایت می کنید. برای مثال محتوایی که شما روایت می کنید، می تواند طنزآمیز، تجاری، کودکانه، جدی، آموزشی یا …. باشد. بنابراین شما باید رنگ ها، فرم ها و فونت سایت را به شکلی در کنار هم قرار دهید که مخاطب شما در یک نگاه به بنیان وجودی محتوای سایت پی ببرد.

هزینه های خرید فونت

بعد از آنکه شما با اصول طراحی چند فونت را برای وبسایت خود انتخاب کردید با معضل اصلی پرداخت هزینه ها روبرو می شوید. در دنیای امروز ما هر چیزی بهایی دارد و بدون پرداخت هزینه های آن امکان استفاده ازآن چیز وجود نخواهد داشت. فونت ها نیز به همین شکل هستند. برخی از فونتها رایگان و برخی هزینه های زیادی را به شما تحمیل می کنند.

– پرکاربرد ترین فونت های فارسی وب سایت

Tahoma

  • Yekan – B Yekan
  • Nazanin – B Nazanin
  • Roya – B Roya
  • Mitra

بزرگ و کوچک بودن فونت ها

خب به مرحله آخر انتخاب فونت در طراحی سایت رسیدیم. فرض می کنیم که شما با اوج خلاقیت طراحانه خود یک فونت بسیار مناسب برای وبسایتتان طراحی کرده اید و یا با صرف هزینه هایی یک فونت منحصر به فرد برای این وبسایت خریداری کرده اید. در مرحله آخر شما باید اندازه فونت ها را برای استفاده در وبسایتتان انتخاب کنید. این خلیل مهم است که فونت شما نه آنقدر بزرگ باشد که چشم کاربران را بزند و نه آنقدر کوچک باشد که برای مطالعه کاربر مجبور به زوم کردن بر روی مطلب بشود. بر اساس یک اصل همگانی دقت کنید که فونتها در تیترها باید بزرگ باشند و در مطالب عمومی این ابعاد کاهش پیدا می کند.

نکته پایانی در خصوص اندازه های فونت این است که حجم متن را در نظر بگیرید چرا که نوع فونت شما باید به شکلی باشد که در خواننده مطالب خستگی ایجاد نکند. به هر ترتیب هدف نهایی شما باید این باشد که به هر شکلی افراد را به مطالعه محتوای وبسایت ترغیب کنید.

فهرست بهترین فونت ها در طراحی سایت

برای انتخاب فونت در طراحی سایت، منابع زیادی وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. برخی از این وب سایت ها عبارتند از : Font Squirrel ، فونت وب گوگل (Google Web Fonts) و نرم افزار فونت وب Adobe Edge.

اما مشکل اصلی این است که بسیاری از این منابع فونت های ایرانی را ندارند اما شما به عنوان یک طراح وبسایت می توانید از این منابع برای الهام گرفتن در طراحی یک فونت جدید استفاده کنید.

  • فونت مونتسرات (Montserrat) : فونت مونتسرات از تایپوگرافی شهری منطقه Buenos Aires الهام گرفته شده است.
  •  Abril Fatface : یک فونت عالی در طراحی سایت برای جالب نمودن سرفصل ها است.
  •  Playfair Display : مناسب برای سرفصل های و فضاهای کم
  • GT Walsheim: GT Walsheim یک فونت مناسب برای طراحی وبلاگ است.
  • فونت Merriweather: یک انتخاب خوب برای خواندن طولانی در صفحه نمایش.
  •  Josefin Sans : Josefin الهام گرفته از سبک طراحی سوئدی است.
  •  Gravitas One: این فونت وب سایت برای هدر ها و تب ها ایده آل است.
  •  Jura: این فونت در چهار وزن متفاوت وجود دارد، بنابراین می توان از آن در بخش های مختلف طراحی سایت استفاده کرد.
  • League Gothic: این فونت نیز یکی از فونت های ستاره ای در طراحی سایت است.
  •  Fjord: یک فونت مناسب برای محتوا در طراحی سایت است.
  •  Amaranth: این فونت در بخش های مختلف طراحی سایت کاربرد دارد.
  •  Poly: این فونت وب رایگان در اصل برای زبان Wayuunaiki طراحی شده است.
  •  Gentium Basic: این فونت وب برای طراحی سایت چندزبانه کاربردی است. زیرا به صورت چندزبانه طراحی شده است.
  •  Open Sans: این وب فونت رایگان، مرتب و بهینه سازی شده برای وب و تلفن همراه است.
  •  Ledger Regular: این فونت مورد استاده در طراحی سایت دارای خوانایی عالی حتی بر روی صفحه نمایش با وضوح پایین است.
  •  Signika: وب فونت رایگان Signika با وضوح در ذهن طراحی شده است.
  •  Josefin Slab: ارتفاع حروف کوچک این فونت، نصف ارتفاع حروف بزرگ آن است.
  •  Forum: این وب فونت رایگان به ویژه برای سرفصل ها بسیار موثر است.
  •  Tikal Sans: این فونت مناسب برای طراحی سایت، نام خود را از شهر اصلی ماهایا گرفته است.
  •  Arvo: یک فونت وب بسیار عالی است.

نکته پایانی

اگر شما هم می خواهید اقدام به طراحی سایت حرفه ای برای خود کنید این نکته را مدنظر قرار دهید که این کار باید به دست متخصصان این حوزه انجام شود. پیشنهاد می کنم طراحی سایت شرکتی و مقاله طراحی سایت فروشگاهی شرکت پیام آوا را مطالعه کنید تا تفاوت های این دو نوع طراحی سایت را بدانید.

  1. طراحی سایت فروشگاهی
  2. طراحی سایت فروشگاهی
  3. طراحی سایت فروشگاهی
  4. طراحی سایت فروشگاهی
  5. طراحی سایت فروشگاهی
  6. طراحی سایت فروشگاهی
  7. طراحی سایت فروشگاهی
  8. طراحی سایت فروشگاهی
  9. طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی


ن : sam
ت : سه شنبه 17 تير 1399
   
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]